(JUNGKOOK, TAEHYUNG, rodiče)
JUNGKOOK:
Byl naprosto normální den jako vždy...pondělí, naštěstí byl svátek tak jsme byli doma všichni. Ráno jsem vstal, už na mě čekala snídaně. Mamka s taťkou tam také seděli.
„Dobré ráno. Jak ses vyspal?" řekli najednou
„Dobré ráno. Dobře, ale klidně bych šel ještě spát," zasmál jsme se.
„Dneska je hezky a tak jsme se s taťkou dohodli, že se půjdeme projet na kole."
To si děláte prdel??? Ne ne ne nikam nejdu
„ Mě se nikam nechce."
„Bude sranda, alespoň dneska se chovej rozumně a pojď s námi."
„Tak dobře, ale jenom dneska."
Po obědě jsme vyrazili, bylo něco kolem 2. Výlet byl normální, sice tam bylo hodně lidí, ale to je tím že je hezky. Projížďka byla vážně super, povídali jsme si o všem.
Zpáteční cesta už byla zvláštní, skoro jsme si nepovídali, prostě bylo ticho, to trapné ticho. Kolem mě projíždělo tolik lidí, že jsem si připadal jako na nějaké akci, kde je jídlo a alkohol zdarma....
Ale jednoho kluka jsme si všiml, měl hnědé vlasy, hnědé oči, nádherný obličej. Nevím jak to udělal, ale nedokázal jsme od něj odtrhnout oči.
On se na mě taky podíval, ale mě to nějak neodradilo se na něj dívat. No..jenže to bych nebyl já, abych něco nepodělal...no najednou jsme do sebe narazili a oba jsme spadli na zem
Ahojky♡..omlouvám se předem, že to bude taková menší slaďárna🍬,ale je to popis snu..co se mi nedávno zdál😁a strašně se mi líbil a proto jsme se ho rozhodla napsat😜.Omlouvám se že je to takové nijaké😥, ale pokračování už by mělo být lepší😏. Jak už jste si asi všimli😶toto je můj první příběh🌸takže neočekávejte nějakou bombu😅 a chtěla bych se omluvit za chyby😰,které se můžou objevit😢.
Jinak děkuji že to čtěte😙snad se líbí😜
ČTEŠ
Něco více než přátelství... méně než láska...nebo je to jinak?(vkook)
Fantasybyl normální den. Rodiče mě vytáhli na kolo..byl to opruz, ale nakonec to dopadlo dobře. Narazím na nového kluka... Kdo to je? Jaký je? Jaký nakonec budeme mít vztah?