25.

236 21 7
                                    

(JUNGKOOK, TAEHO SESTŘIČKA)

JUNGKOOK:

Taeho sestřička? Ne..to nemůže být ona, vždyť umřela.
Taeho sestřička? "
Zeptal jsem se s nadzvednutým obočím. Ona přikývla a usmála se.
„Nejsi náhodou mrt-. "
„Ano jsem mrtvá. " Její úsměv se rozšířil, když uviděla můj vystrašený výraz.
Tak-."
„Proč mě vidíš? Taky jsem tím zaskočená. "
Natož, že vypadala jako osmiletá holčička, tak mluvila a myslela jako osmnáctiletá.
„Jak se vůbec jmenuješ? "
Celou dobu jsem šeptal, aby si o mně náhodou někdo nemyslel něco špatného, když mluvím s holčičkou, kterou vlastně nikdo jiný nevadí.
„Říkej mi Tammy. "
Otevřel jsem pusu, abych se představil, ale ona mě zastavila tím, že promluvila ona.
„Ty jsi Jungkook, já vím. "
„Jak můžeš vědět, kdo jsem? Nikdy jsem ti to neřekl. "
„Všechny holky nahoře o tobě mluví, jsi celkem populární. "
„Cože? Jak-. "
„Taky nevím, jak můžeš být tak populární. Nejsi nijak zvláštní "
Na chvíli jsem se zamyslel. Jak to, že ji vidím, když je mrtvá? Jak to, že ví co chci říct?  Možná je duch, který čte myšlenky. Viděl jsem ji i na fotce, kde vlastně být neměla. Možná mám nadpřirozenou schopnost i já. Vidím duchy, ale to je blbost. Duchové neexistují. Určitě jsem jen usl a toho všechno se mi jen zdá. Otočil jsem se zpět na Tammy.
„Je tohle sen? "
Tammy na mě celou dobu zírala a po otázce jen mírně naklonila hlavu na bok.
„Ne, můžu tě štípnout jestli chceš. "
Rozesmála se a já si jen povzdechl.
„To jsi sem přišla jen, abych zjistil, že mám nadpřirozené schopnosti? "
Dala hlavu zpět rovně a v očích jí proběhlo něco, co jsem nedokázal rozpoznat a tak jsem se začal bát ještě víc, než jsem se bál doteď.
„Ne, přišla jsem z jiného důvodu. "
„Z jiného d-důvodu? "
Ano zakoktal jsem se, bál jsem se jí.
„Hmm," přikývla, „chtěla jsem ti něco říct. "
Tázavě jsem se na ní podíval, Tammy se pousmála, ale hned na to ji úsměv z tváře zmizel tak rychle, jako všechny emoce. Nahlas jsem polkl a čekal, co mi řekne.
„Musíš se s Taem rozejít a potom na něj zapomenout. "






Chyby prosím ignorujte😅.
Jinak..snad se vám bude díl líbit..
Taková menší blbost😅.
Předem děkuji, za všechny hlasy a komentáře💖.
Děkuji hlavně za to,
že tohle čtěte❤ 💛💚💙💜

Něco více než přátelství... méně než láska...nebo je to jinak?(vkook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat