18. ★👑

277 27 4
                                    

(JUNGKOOK,TAEHYUNG, SEOKJIN, *TAEHO MAMINKA*)

JUNGKOOK:

Rozzářila se mi očka, do kterých se mi nahrnuly slzy. „Taky tě miluji hyung," řekl jsem a objal ho. Jin začal tleskat. „No konečně jste si to řekli. " Začal se smát a já se jen více začervenal. Tae mě hladil na zádech a dal mi pusu do vlasů. Byla to nádherná chvilka, chtěl jsem, aby to takhle zůstalo napořád, ale potom jsem si vzpomněl na Sehuna. Až zjistí, že mám někoho, na kom mi záleží a miluju ho, tak nepůjde po mně, ale po něm. To nesmím dopustit. „Kluci, nechci vás nijak popohánět, ale měli by jsme jít. " Neochotně jsem se od něj odtáhl, on mě políbil a chytil mě za ruku. „Teď už jít můžeme, kam půjdeme? " Sušenko, můžeme jít k tobě? "N-no..ne promiň. „Je to kvůli něho? " Sklopil jsem pohled a odpověděl jsem mu: „Nejspíš bude u brášky a já nechci, aby jste tam byli, kdyby se náhodou něco stalo. Promiňte. " V mě pevněji chytil za ruku „Můžeme jít ke mně. Rodiče budou jen rádi, " řekl a usmál se tím jeho dokonalým úsměvem..ze kterého se všem podlamují kolena. „Tak jo.. jdeme, není zrovna nejtepleji. " Usmál jsem se a potom jsme společně vyšli k Taemu. Cestou jsme si povídali o všem možném co nás napadlo. Když jsme byli skoro tam, začal jsem být nervózní z jeho rodičů. Bál jsem se reakce na nás dva, pokud jim to vůbec bude chtít říct. Z mého přemýšlení mě dostalo zatahání za ruku a potom promluvení: „Taak jsme tady. " já jsem se otočil na barák-lépe řečeno zámek, před kterým stál a otevřel jsem pusu. Tae se uchechtl a otevřel nám bránu. Potom zazvonil na zvonek a jen vyčkával na otevření dveří. Po nějaké chvilce se dveře otevřeli a v nich stála už od pohledu milá paní. *„Ahoj Tae, to jsou tví kamarádi? Který z nich je ten tvůj princ na bílém koni? " * Tae zrudl a já nechápal.           
                         Jaký princ?
                   To mluví o mně?











Pěkné čtení a budu ráda za hlas a komentář😘💖

Něco více než přátelství... méně než láska...nebo je to jinak?(vkook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat