7. polibek

381 36 4
                                    

(JUNGKOOK, TAEHYUNG, JIN)

Byl zase další den a já jako vždy šel do školy. Jin už na mě čekal před školou. Rozeběhl jsem se a objal ho. Jin mi samozřejmě objetí opalatil. Když jsme se doobjímali, tak jsme šli do skříňky, abych si vzal věci. „Kookie? Věděl jsi, že k nám dneska nastoupí nový žák? Prý je to kluk a holky říkaly, že je sexy. " Poslední slovo řekl takovým zamilovaným stylem. „No..teď už to vím, " usmál jsem se, „ tak to by mě zajímalo, jaký bude. " Jin se na mě otočil se slovy: „Tak pojď, ať nepřijdeme pozdě. " Hyung, bolí mě nohy, " začal jsem si stěžovat. Rozeběhl jsem se a skočil mu na záda. Jin se jen uchechtl, ale nic nenamítal a tak mě donesl až k naší lavici. Tam jsem seskočil a samozřejmě i poděkoval. Zazvonilo a náš učitel, který chodí pět minut před zvoněním se neobjevil ani po deseti minutách. „To je divný, vždy je tady dřív. " zašeptal jsem Jinovi. „To bude tím, že je tu ten nov-. " V tom se rozrazily dveře a stál tam učitel s tím novým kluk- vždyť to je Tae. V duchu jsem začal ječet jak zamilovaná puberťačka. „Hyung, to je Tae, ten Tae o kterém jsem ti říkal. " otočil jsem se na Jina a řekl to tak, aby to slyšel. Jin se jen udiveně podíval, ale hned na to věnoval všechnu svou pozornost učiteli, který nám právě představoval Taeho. Vše už jsem věděl a tak jsem ho jen zkoumal. Hodina nakonec proběhla normálně. Když skončila, tak všichni odešli, zůstal jsem tam jen já a Tae. Chtěl jsem si jít do skříňky pro učebnice na další hodinu, jenže jsem nemohl, protože mě něco..nebo spíše někdo chytl za zápěstí. Otočil jsem se, abych zjistil proč to Tae udělal, jenže když jsem se otočil, tak mě Tae přitiskl na zeď. Podíval se mi do očí. se slovy: „To je ale náhoda. " Začal se pomaličku přibližovat. Políbil mě. Chtěl jsem se odtáhnout, ale nešlo to,nebo spíše jsem nechtěl. Líbilo se mi to a já si díky toho uvědomil jednu důležitou věc a tou bylo...ZAMILOVAL JSEM SE DO TEBE TAE.

Něco více než přátelství... méně než láska...nebo je to jinak?(vkook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat