Otevřel jsem oči a podíval se před sebe. „Jak se ti spalo? " Tae mě hladil ve vlasech a já mu ležel na klíně. Oddychl jsem si, protože jsem si uvědomil, že to asi vážně byl jen sen. Posadil jsem se a pohled jsem přemístil na Taeho. „Celkem dobře. " Více jsem mu na to neřekl. Sedl jsem si na něj obkročmo. Chtěl jsem Taeho políbit, ale v tom jsem vedle sebe uslyšel nesouhlasný povzdech. Otočil jsem se tam a nikdo tam nebyl, tak jsem zatřepal hlavou a otočil jsem se zpět na Taeho. Zavřel jsem oči a o kousek jsem se přiblížil, v tom jsem ten povzdech uslyšel znova. Na chvilku jsem se zastavil. Vážně jen na chvilku a potom jsem se přiblížil k Taemu ještě o kousek, takže jsme se dotýkali nosy. Lehce jsem naklonil hlavu, abych mohl spojit naše rty, ale už po třetí jsem uslyšel takové to zamručení, tak jsem se zasekl na místě. Tae to zřejmě nevydržel a tak mě nakonec políbil on. Byl jsem za to rád, protože já bych se k tomu asi nakonec nedostal.
„Měl jsi ho opustit! "
Škubal jsem sebou, odtáhl jsme se od Taeho a podíval jsem se na místo, odkud ten hlas šel. Stála tam. Vážně tam stala Tammy.
„Neslyšel jsi mě? "
Nadzvedl jsem obočí a stále jsem ji hypnotizoval. Doopravdy vypadala jako živá holčička u které by vás ani nenapadlo, že by mohla být mrtvá.
„Kookie, jsi v pořádku? "
Otočil jsem se na Taeho s falešným úsměvem. „Ano jsem. " Přikývl a usmál se taky. Ani se nedivím, že mi to uvěřil, každý říká, že jsem dobrý herec a tímhle se mi to potvrdilo. T mě objímal kolem pasu, takže jsem cítil obě jeho ruce. V tom jsem ale ucítil další ruku na svém rameni. Zařval jsem, rychle jsem se schoval k Taemu a co nejvíce jsem se na něj natiskl.
„Proč jsi ho neopustil? "
„Protože ho miluju! "
„A myslíš že on miluje tebe? "
Přikývl jsem a ona se začala smát. Vážně z ní šel strach.
„Jsi naivní. Nikdy tě nemiloval a ani milovat nebude. "
Rozbrečel jsem se v Taeho náruči a Tae mě ještě pevněji objal.
„Kookie klid, jsem tady s tebou, " řekl Tae a dal mi pusu do vlasů. Když jsem se trošku uklidnil, tak se mě Tae zeptal na otázku, které jsem se bál. „S kým jsi to mluvil? " Na tuhle otázku jsem sám neznal odpověď. Zdá se mi to? Je to jen sen? Je Tae slepý a nevidí ji? Nebo vidím duchy?Omlouvám se, že jsem dlouho nic nevypadala😅❤ nic mě nenapadalo, ale už jsem zpátky a snad budu aktivnější😏❤
ČTEŠ
Něco více než přátelství... méně než láska...nebo je to jinak?(vkook)
Fantasiabyl normální den. Rodiče mě vytáhli na kolo..byl to opruz, ale nakonec to dopadlo dobře. Narazím na nového kluka... Kdo to je? Jaký je? Jaký nakonec budeme mít vztah?