(JUNGKOOK,TAEHYUNG)
JUNGKOOK:
On mě chce poznat??já se snad rozteču. Doprdele co to tady melu..klid
Klidně..kde a v kolik?
Tak třeba kolem 4 u mostu kde jsme se srazili? :-D
Dobře bude se těšit:-) dobrou noc.
Dobrou noc, hezky se vyspi, už se těším ;-)
'No mě snad odvezou..to mám zítra rande?' Zasmál jsem se nad svojí otázkou.
Z přemýšlení mě dostala únava, která mě nakonec i přepadla. Zavřel jsem tedy oči a nechal se unést do říše snů.
*****
Crrrr crrrr...zase ten otravný tón budíku. Vypl jsem ho a šel jsem se připravit do školy. Ano...dneska byla škola. Když už jsem byl přichystaný do školy, zazvonil zvonek od dveří. Šel jsem tedy otevřít s očekáváním že je to Jin
(můj kamarád, mám pocit že se mu můžu se vším svěřit). Ano měl jsem pravdu. Proto jsem vyšel ven a šel s ním do školy..chodíme do stejné třídy naštěstí. Škola byla nudná jako vždy, nic jsem nevnímal, musel jsem stále myslet na Taeho. Nevím jak to dělá, ale je sakra dobrej...proč na něj musím pořád myslet? Nad touhle otázkou jsem strávil celou školu.
Po škole jsme spěchal domů, protože bylo něco po třetí a já za chvíli měl 'rande' s Taem.
**
Nakonec jsem to stihl tak tak, ale Tae tam stejně ještě nebyl a tak jsem tam na něj čekal. Když jsem ho zahlédl v dálce, viděl jsme jak za mnou běží a doslova na mě skočil. Naštěstí jsem to ustál. On mě jen obejmul a otevřel pusu že chce něco říct, ale...Omlouvám se, že je to hrozný a že zase nesedí věk😢, ale ještě to není u konce😏...na konci se to rozjede😜 a navíc nemám moc dobrou náladu😞, ale jinak je to super👑. Jen čtěte a předem děkuji za komentáře😉 ať už jsou jakékoliv😊.
ČTEŠ
Něco více než přátelství... méně než láska...nebo je to jinak?(vkook)
Fantasiabyl normální den. Rodiče mě vytáhli na kolo..byl to opruz, ale nakonec to dopadlo dobře. Narazím na nového kluka... Kdo to je? Jaký je? Jaký nakonec budeme mít vztah?