Acest băiat Jungkook m-a schimbat într-un fel . Mă simt foarte apropiat de el , mă simt vesel ..
**
JK 😶 : Am scăpat mai devreme de la facultate , ai vrea să ieşim undeva?
Sigur , de ce nu? Unde vrei?
JK😶 : Este o cafenea în apropierea facultății .. Ce zici de locul ăla?
Mmm .. fie . O să fiu acolo în 20 de minute .
JK😶 : Ne vedem -3-
Mă îmbrac repede cu un tricou alb , o pereche de blugi negrii şi nelipsita mea geacă de piele şi plec .
"De ce mă simt atât de fericit? Nu e o întâlnire..Pur şi simplu ieşim . Nu simt nimic pentru el .. " mă gândesc în timp ce merg.
Intru repede în cafenea şi îl zăresc pe Jungkook .
— Sper că ai adus o umbrelă cu tine , nu? întreabă
Mă uit atent în ochii lui şi bag un zâmbet strâmb , acesta dânduşi capul pe spate şi oftând semn că a înțeles.
— Ce ai mai făcut azi?
— Curățenie .. răspund
— Iar? De ce nu-ți cauți un job?
— Pentru că nu-mi place aglomerația , şi ție îți place să-ți găseşti patul făcut când vi acasă , nu? întreb uitându-mă la el pe deasupra ochelarilor.Îşi lasă capul în jos vizibil ruşinat.
— Îți mulțumesc pentru asta . spune şoptit.
Afară începe să plouă aşa că încep să mă uit pe geam , nemai băgându-l pe Jungkook în seamă.
— Taehyung , mă asculți?
— Scuze , doar că mă uitam la..
— Ploaie , ştiu că-ți place .. Acum ascultă-mă . O să plec timp de câteva zile cu clasa într-un oraş să vizităm muzee de artă .Îi puteam vedea sclipirea din ochi , era fericit .
— Distracție plăcută . spun şi sorb din cafea
— Te poți descurca singur?Părea puțin îngrijorat .
— Sunt om în toată firea . Cât o să fi plecat?
— 3 zile , poate 4 . spune
— Sigur .**
JK😶: Mi-ar fi plăcut să fii şi tu cu mine . Sunt sigur că ne-am fi distrat ..
Probabil că da.
JK😶 : Ce spui să mergem şi noi o dată într-o excursie? ;)
Nu ştiu ce să zic . Ştii bine că nu prea am bani .. >.<
JK😶 : În fine , ți-ai mai căutat de muncă?
Mm , da . Dar nu-ți spun ce am găsit.
JK😶 : Eşti rău , oppa :'(
Țss ..nu-mi mai spune aşa . Este enervant.
JK😶 : O să te numesc aşa până îmi spui despre ce e vorba , oppa :')
La naiba , Jungkook.. O să fiu ospătar la cafeneaua de lângă facultatea ta . >.>
JK😶 : Mă bucur . Acela nu e un loc foarte aglomerat . De când începi?
De mâine , presupun.
JK😶 : Bine , păi succes. Ne scriem de dimineață . Noapte bună , Taehyung.. :)
Noapte bună , Jungkook..
Într-un fel mă bucur că am găsit un loc de muncă , mai am cu ce să-mi ocup timpul şi mai câştig nişte bani în plus .. Însă , simt un gol în stomac când mă gândesc că poate acolo o să-l văd pe mai des pe el..
CITEȘTI
strigăt neauzit | k.th& j.jk
FanfictionTotul începe după pierderea părinților lui Kim Taehyung . Ce se va întâmpla după acest moment trist din viața lui ? Oare o să găsească pe cineva care îi va umple golul din inimă? Nu se ştie... • --lemontae © elena mmxvii • copertă realizată de @eute...