Jimin POV
Am început să mă simt singur şi respins de când Jungkook este împreună cu Taehyung . Ei doi mai mereu ies împreună , stau împreună , pe mine nebăgându-mă în seamă ..
"Mă simt..gelos?"
Acum ceva timp am simțit o mică atracție față de Jungkook , însă am încercat din toate puterile mele să o resping , reuşind , însă de când stăm în aceeaşi casă ..iar a revenit acel sentiment.
Problema şi mai mare este că Taehyung se află între noi doi . Într-un timp crezusem că îmi place de el , simțind un gol in stomac , dar de fapt era lipsa mâncării.
— Mochi , noi plecăm . Ne vedem mâine ! țipă Jungkook de pe hol
— Nu vă grăbiți să ajungeți prea curând.. şoptesc
Mă ridic de pe canapea ducându-mă în cameră în căutarea telefonului . Am de gând să mă distrez în seara asta .
Iau telefonul şi-l sun pe un vechi 'prieten' , care mă ajută când dau de greu . Acest băiat mi-a arătat calea pe care mă aflu acum , şi totuşi nu regret.
— Te pot ajuta cu ceva? întreabă băiatul de la celălalt capăt al telefonului.
—Hmm , cred că ştii deja ce vreau . zic senzual
—În regulă , trimite-mi mesaj cu noua locație .
-—Ne vedem . spun şi închidSe aude un ciocănit în uşă semn că mi-a sosit " prada" . Îl învit înauntru el analizând încăperea.
—Mochi , unde ai ajuns scumpete? întreabă râzând
—Exact unde trebuia , însă să zici mersi că nu mai miroase a alcool şi alte lucruri.. zic strâmbând din nas
Îl conduc în camera mea unde începe să cotrobăie după ceva .
—Ce cauți acolo , moşulică? întreb
—Prezervative.
— Fii serios , chiar crezi că te pot lăsa gravid?
— Tehnologia avansează , scumpete .
—Eu nu sunt tehnologie , aşa că mişcă în pat . spun şi-l iau în brațe .
Îl aşez pe pat el uitându-se mirat la mine .
—Acum ce mai e? întreb
— Data trecută tot tu mi-ai tras-o , de ce nu schimbăm locurile? întreabă el senzual
— Nț..fie .
După mult timp în care s-a jucat cu hainele mele şi ale lui , depunând săruturi ici-colo şi excitându-mă la maxim , a sosit şi momentul.
—Haide scumpete , geme numele meu . zice el gâfâind.
— Ah..Yoongi... V-vreau mai ..mai repede.
Şi asta făcuse până când ne-am eliberat amândoi .
Uşa de la intrare se aude , la fel şi râsetul lui Taehyung.
— Ah , la dracu ! înjur
—Ce-i scumpete? Aici nu mai ai voie să chemi bunăciuni? întreabă râzând
—Nu , aici sunt reguli , dar să ştii că regulile sunt chiar bune în anumite cazuri.
—Hmm.. dacă ai balcon în camera , pot sări . zice Yoongi uitându-se pe geam.
S-a îmbrăcat , a deschis uşa balconului , m-a sărutat scurt pe buze şi a sărit , ajungând jos şi făcându-mi cu mâna. L-am urmărit cu privirea până a ieşit pe poarta curții ca să fiu sigur că nu-l văd cei 2 amorezați.
Când mi-am adus aminte de Jungkook m-am pus pe pat şi am început să plâng . De ce trebuie să sufăr atâta după el? De ce a trebuit să se întâmple acele lucruri în trecut?
" Măcar Yoongi mă mai poate face să uit de Jungkook .."
CITEȘTI
strigăt neauzit | k.th& j.jk
FanficTotul începe după pierderea părinților lui Kim Taehyung . Ce se va întâmpla după acest moment trist din viața lui ? Oare o să găsească pe cineva care îi va umple golul din inimă? Nu se ştie... • --lemontae © elena mmxvii • copertă realizată de @eute...