XIII

801 123 67
                                    

Sunt trezit de razele soarelui care îmi băteau pe față dar şi de nişte zgomote şi țipete de la parter.

—Taehyung , prindel!!! țipă Jimin
— Cum naiba vrei să o fac? Se mişcă mai repede decât bunicămea când vede reduceri la detergenți ! strigă şi Tae nervos.

Decid să mă ridic din pat şi să cobor jos să văd ce se întâmplă.

Când ajung în sufragerie îi văd pe amândoi cățărați pe masa din mijloc , fiecare stând pe un capăt al ei . Jimim are o mătură în mână , iar Taehyung un papuc . Amândoi sunt foarte agitați.

— Ce faceți? Lumea mai vrea să doarmă în casa asta .. spun eu căscând.

— E lângă tine . Fugi! țipă Tae şi-mi aruncă cu papucul în față.

Rămân blocat uitându-mă fix la el. Ce-i drept..papucul ăla chiar a durut. Jimin râdea , asta făcându-l să cadă de pe masă .

Mă îndrept spre Taehyung şi îmi duc mâinile spre el , acesta încolăcindu-şi picioarele în jurul bazinului meu , eu cărându-l aşa până în cameră.

— Ce naiba făceați jos?

— Am văzut un ditamai gândacul şi ne-am speriat ..puțin.

— Puțin? Mai aveați puțin şi trezeați tot cartierul ! țip la el

Se ridică de pe pat poziționându-se în fața mea.

— Ia spune-mi.. De ce m-ai luat în brațe adineaurea? zice senzual

—Ca să nu te mai aud țipând. răspund nervos

Tae se uită atent în ochii mei apropindu-se tot mai mult de fața mea , însă îl împing , el căzând pe pat. Îl văd cum se încruntă şi i se formează lacrimi în colțurile ochilor . Mă uit la el surprins.

— Tae ..eu doar .. nu am vrut .

— Nu-i nimic , te înțeleg .. M-ai văzut sărutându-mă cu Jimin .. începe el.

— Încetează.. şoptesc aproape plângând

— Ai aflat acele lucruri despre mine..

— Termină ..

— Sunt un nebun care nu ştie să iubească .. Ai motivele tale pentru care nu ai vrea să ne apropiăm mai mult . zice el căzându-i o lacrimă.

Mă uit la el dezamăgit de toate cuvintele pe care le-a zis. Îmi pun mâinile pe față şi mă pun în genunchi pe jos .

— Nu-i adevărat nimic din ce ai spus tu .. şoptesc

TAEHYUNG POV.

Mă uitam la el surprins ..

— Ce vrei să spui? întreb

— Te iubesc enorm de mult , mă doare să ştiu că tu nu simți la fel , dar nu mai rezist ! țipă el .

Mă duc repede să încui uşa ca să nu ne strice Jimin momentul şi tocmai atunci auzeam paşi pe scări .

— Kookie .. spun uitându-mă la el , el ridicându-şi capul uimit

— De..de unde ştii această prescurtare?

— Hăh? De la nimeni.. Pur şi simplu mi-a venit aşa în minte . spun confuz

Chiar nu o ştiam de la nimeni , dar când i-am spus aşa l-am văzut albindu-se la față.

Îl iau de mână şi-l pun pe pat . El se uită la mine foarte atent , neştiind ce vreau să fac.

— Ştii , o să cred că eşti bleg pentru că nu ți-ai dat seama până acum ..Însă şi eu te iubesc. spun şi văd cum îi apare o mică sclipire în ochi.

Jungkook se ridică de pe pat plimbându-se prin cameră.

— Ai pățit ceva? întreb

— Sunt confuz.. Ori spui adevărul , ori minți.

— Poftim? De ce te-aş minți? Însemni mult pentru mine, dacă n-ai mai fi tu aş muri de singurătate . Chiar atât de prost eşti încât să nu-ți dai seama? spun țipând de nervi .

Se uită speriat la mine . Poate am exagerat. Mă ridic de pe pat şi mă pun în fața lui .

— Îmi cer scuze . zic uitându-mă fix în ochii lui şi apucându-l de mâini .

Într-o fractură de secundă şi-a lipit buzele de ale mele într-un sărut plin de dragoste , dar şi de tristețe . I-am dat drumul la mâini şi l-am luat de talie trăgându-l mai aproape de mine şi adâncind mai mult sărutul . L-am muşcat de buză fără să vreau, acest gemând înfundat .

Am rupt zgomotos sărutul uitându-ne unul la altu , stând cu frunțile lipite .

— Regret că am avut primul sărut cu Jimin şi nu cu tine .. spun

— Uită de acel moment , dacă poți ..şi imaginează-ți că acesta a fost primul sărut . spune încurajator

Îl mai sărut o dată scurt pe buze zâmbind şi ne depărtăm .

— Ar trebui să plec la muncă , zic trist.

— Şi eu la facultate . spune descuiând uşa.

— În cazul ăsta , fugi şi îmbracă-te . zic dândui o palmă la fund , Jungkook roşind

Se întoarce cu fața la mine . Avea o privire perversă şi diavolească .

— Ce vrei să faci? întreb speriat

Nu zice nimic şi îşi îndreaptă o mână spre unul dintre muguraşii mei , ciupind de el.

— Aaah , la naiba Jungkook ! Ce te-a apucat? spun cu lacrimi în ochi.

— Răzbunare . Am făcut-o din dragoste . zice râzând

— Blegule..

"Te iubesc atât de mult . Dar ..simt că-mi ascunzi ceva .."

strigăt neauzit | k.th& j.jkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum