VII

788 133 19
                                    

—Taehyung..de ce plângi? Încetează să mai faci asta , te distrugi ...

Îmi ridic capul şi îl văd pe Jungkook în fața mea uitânduse la mine urât.

— Nu plâng , doar mi-a intrat ceva în ochi .

Se uită la mine şi nu spune nimic , semn că nu mă crede .

— Cine era tipul ăla care a ieşit adineaurea de la tine din casă? întreabă

"De la tine din casă.." .. Presupun că nu mai ai de gând să stai cu mine ..

— Nimeni important.

Nu zice nimic , îşi lasă capul în jos şi înghite în sec.

— Ăăm.. Uite , pe Jimin la dat afară de unde stătea el . Mai ai vreo cameră pe care ai dori să o închiriezi? întreabă uitânduse cu frică la mine

O haide , fi serios ! Nu-mi spune că acum ți-e frică de mine după ce ți-am povestit acele lucruri..

—În regulă , dar plăteşte aceeaşi chirie ca şi tine . spun ridicându-mă de pe jos

Dă aprobator din cap şi se duce în camera lui eu îndreptându-mă spre bucătărie.

Jungkook POV.

Intru în cameră şi mă trântesc în pat uitându-mă la tavan. Mă gândesc..oare de ce când m-a văzut nu m-a întrebat " Ce cauți aici?" .. Ar trebui să fie supărat pentru că n-am mai stat de mult timp cu el .. însă mi-e teamă , dar îmi e şi dor de el în acelaşi timp.

Iau telefonul şi-l sun pe Jimin.

— Cap de gumă , ce faci?
Bine prostule , caut anunțuri prin ziar pentru chirie.
Spor la treabă , ai găsit ceva până acum?
Hmm.. spune şi face o pauză . Mda , dar e prea departe de facultate şi costă mult chiria. Morții tăi de propietar!! țipă la sfârşit de nervi
— Pff , tu cât dădeai înainte ?
—830 , de ce?
Îți convine 650?
Da , normal ! Unde? întreabă entuziasmat
— La mine şi Taehyung . Doar dacă vrei , dacă nu , te ajut să cauți în altă parte .
—  E ok , dar sper că o să am camera mea ..
—  Da . Poți să vi de mâine .
Aşa rămâne! Mersi frate .

Vă întrebați poate de ce l-a dat pe Jimin afară de acolo? Ei bine , el nu se poate abține din a da petreceri şi a chema tot felul de băieți la el acasă pentru a-şi potoli plăcerile neortodoxe . Propietarul a aflat de la vecini şi i-a spus lu Jimin că apartamentul lui nu e bordel , iar Jimin cum e prea irascibil s-a luat la ceartă cu el , şi BAM ! ..L-a dat afară .

Mă ridic din pat pentru a mă schimba în haine lejere dar simt un miros de ars de la bucătărie . Mă schimb rapid şi cobor jos. Intru în bucătărie în grabă şi îl văd pe Taehyung stând la masă cu capul între palme uitânduse în jos,țigara suflată de vând pe covor , încă aprinsă .. şi omelta în tigaie care ardea şi scotea fum insuportabil.

Trec pe lângă el pentru a închide geamul şi a ridica țigara şi pentru a inchide aragazul , însă nu mă bagă în seamă ..şi e mai bine. Dacă e nervos poate mă răneşte .

Dau să ies din bucătărie , dar îi aud vocea :

— Jungkook ..ce însemn eu pentru tine?

strigăt neauzit | k.th& j.jkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum