XIX

602 107 24
                                    

Jungkook POV.

Am ajuns cu bine la căminul în care o să stăm , şi trebuie să recunosc că este destul de mare . Peste tot văd studenți cu părinții sau prietenii lor cărând bagaje spre camerele în care vor sta o bună perioadă de timp.

— Haide Jungkook , nu te mai benocla atât . Trebuie să-ți cunoşti colega de cameră ! țipă Yoongi la mine.

Îmi iau geamantanele şi fug după ei ajungându-i din urmă.

— Yoongi , nu trebuie să ne ştie tot căminul . Nu mai țipa aşa .. îi spun dur

— Bine , acum taci şi urcă scările mai repede .

Jimin este în fața mea şi se abține să nu râdă , îmi vine să-i dau una dar nu am să fac asta .

Ajung în fața uşii camerei mele . Vine un miros puternic de parfum feminin care îmi displace . Dă doamne să fie măcar de treabă fata asta .

Apăs încet pe clanță şi intru . Peste tot haine aruncate , sutiene şi chiloți la vedere , la fel şi tone de machiaje . Deja mi-a lăsat o impresie foarte proastă , eu obişnuindu-mă cu curățenia din cauza lui Taehyung .

Îi dau toate hainele pe jos din patul meu şi îmi pun geamantanele pe el , aşteptând ca acea " domnişoară" să apară .

După puțin timp apare o fată în cameră , destul de înaltă , cu un corp frumos şi fața drăgălaşă , păcat că am găsit dezordinea în cameră .

— Mhmm.. îmi reglez vocea , căci pare că nu şi-a dat seama că sunt in cameră.

— Aaaa , la dracu ! Nu mai speria oamenii aşa! țipă cu o voce pițigăiată.

— Mda , cum spui tu . Eu sunt colegul tău de cameră şi aş prefera dacă ți-ai lua toate cârpele astea şi ți le-ai pune într-un loc , căci deja mă doare capul la câte culori sunt . îi spun pe un ton dur.

— Ca să vezi , mă aşteptam să stau cu un tocilar în cameră ..dar se pare că am dat de un băiat rău . zice zâmbind .

— Băiat rău în niciun caz , doar educat şi politicos cu cine trebuie . îi răspund

— Uite , îmi pare rău că am lăsat dezordinea asta , dar mi s-a spus că tu vei ajunge mâine , aşa că aveam de gând să le aranjez în seara asta . zice timidă . Chiar îmi pare rău că ți-am lăsat o impresie proastă !

Pare să zică adevărul , şi totuşi ..de ce să nu o cred?

— În regulă , să zicem că te iert .. dar te rog , fi mai atentă pe unde îți laşi lenjeria intimă . spun , ea ruşinându-se .

— Oh..mm..da ,s-sigur .

Am început să-mi desfac bagajul aranjându-mi hainele în dulap. Bine că avem fiecare dulapul lui , fiindcă sigur nu ne ajungea unul singur.

Era o linişte incomodă în cameră , aşa că am început să vorbesc.

— Şi ? De unde eşti?

— Umm , păi .. Coreea .

— Poftim? Dar nu arăți deloc ca fetele de acolo. zic mirat , ea începând să râdă.

— Mama mea e din S.U.A. , tata e din Coreea de Sud... am prins trăsăturile mamei mele.

— Înțeleg . Deci ştii să vorbeşti şi coreeană , nu?

— Da.. cred că o să fie mai uşor să ne înțelegem . zice chicotind eu dând fericit aprobator din cap.

— Mai am 2 prietenii cu mine , tot coreeni . Poate o să-i cunoşti .

— Mâine seară se dă o petrecere pentru noii veniți , dacă vrei să mergi şi tu , întreabă-i şi pe cei 2 . îmi explică

— Aşa rămâne . Totuşi , cum te numeşti?

— Hyun . zice fericită . Pe tine?

— Jungkook. spun şi ne continuăm treburile

" Se pare că e de treabă , nu e cum am crezut eu , ceea ce mă bucură . O să fie un an frumos , sper. "

strigăt neauzit | k.th& j.jkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum