Jungkook POV.
Am ieşit cu Jimin din cafenea în ploaia torențială de afară , niciunul dintre noi nespunând nimic .
Nu ştiu exact unde ne ducem, dar cert e că îmi pare foarte rău că el a fost la cafenea în acel moment important . Poate reuşeam să-i spun lui Taehyung cât de mult îl iubesc , sperând ca şi el să aibă aceleaşi sentimente pentru mine.
Ajungem la un bloc nu foarte mare care pare destul de vechi .
— Jimin , unde suntem? întreb uitându-mă atent la uşa din fața mea .
El îşi lasă capul în jos părând trist şi debusolat.
— Chiar nu mai ți minte acest loc?
Mă uit la el confuz încercând să-mi aduc aminte , însă nimic.
— Nu . spun încet , sunetul ploii acoperindu-mi vocea.
Jimin mă apucă de mână şi mă trage în apartament .
Mă uit în jur dar nu este nimic care să-mi aducă aminte de acel lucru pe care încearcă Jimin să mi-l amintească . La un momentdat simt un miros înțepător , un miros înăcrit .
— Jimin.. mirosul ăsta.. spun îngrozit
Se uită la mine trist , aproape plângând.
— Acum îți aduci aminte..? întreabă apucându-mă de umăr.
Dau aprobator din cap şi simt cum ura din mine creşte .
— Cum de ai găsit cheile de aici? El parcă le pierduse .
— Hă , dobitocul ăla? A spus aşa doar ca să uităm noi de acel moment..
—Încă mai este închis? întreb
— Normal , nu mai iese de acolo până moare . zice Chim râzândMă uit împrejur şi văd urmele de sânge de pe pereți , canapeaua încă dărâmată . Nimic nu se schimbase din ziua aceea.
— Şi totuşi , de ce m-ai adus aici? întreb curios
— Mă gândeam că ..hmm..Dacă Taehyung o să ne dea vreodată afară de la el , să avem un loc în care să stăm ..Însă aici e nevoie de multă muncă şi mulți bani, pentru că arată totul ca naiba . spune Jimin serios.Mă uit la el uimit şi nu mai ştiu ce să zic.
— O doamne , Jiminnie-ah . Te-ai maturizat , copănel? întreb râzând
— Doar mă gândesc la binele nostru , având în vedere că nu avem unde ne duce înafară de casa lu Taehyung , şi că ne avem doar unul pe celălalt. zice încet uitânduse drăgăstos la mine.Mă duc spre el şi îl iau în brațe stând aşa ceva timp.
— Eşti cel mai tare frare pe care nu l-am avut niciodată . îi spun.
—Fără dulcegării , te rog.
— În regulă , hai acasă ."Trebuie neapărat să vorbesc cu Taehyung despre momentul din cafenea , însă trebuie să-l găsesc într-o dispoziție bună.. "
-----------------------------------------------------------------
BlackMoonFeelings13 La mulți ani, micuțo ! Sper să-ți placă noul capitol :3
CITEȘTI
strigăt neauzit | k.th& j.jk
أدب الهواةTotul începe după pierderea părinților lui Kim Taehyung . Ce se va întâmpla după acest moment trist din viața lui ? Oare o să găsească pe cineva care îi va umple golul din inimă? Nu se ştie... • --lemontae © elena mmxvii • copertă realizată de @eute...