Jungkook POV
Intru în cameră trântindu-mă în pat după o zi obositoare la facultate . Nu mai am timp de nimic , nici măcar să vorbesc cu Taehyung .
Se pare că pentru a locui aici trebuie să dai o anumită sumă de bani , ceea ce nu s-a specificat nicăieri . M-am trezit într-o dimineață cu un om la uşă cerându-mi bani de "chirie" , evident dândui banii pe care îi aveam de cheltuială.
Am început de ceva timp să muncesc , şi e foarte greu , mai ales că nu-l am pe Taehyung lângă mine . Am observat că îmi tot dădea mesaje până acum câteva zile , când s-a oprit . Oare a renunțat? Nu cred..poate este şi el ocupat.
Aud telefonul sunând fix când mai am puțin şi adorm , dar nu-l bag în seamă , el continuând să sune până se opreşte. După un timp iar primesc apel dar nu mă strofoc să intind mâna să-l iau de pe noptieră . Sună şi a 3-a oară scoțându-mă din sărite . Întind mâna după el şi observ că e un număr necunoscut aşa că hotărăsc să răspund.
— Bună ziua , vă sunăm în legătură cu un băiat pe nume Kim Taehyung . Îl cunoaşteți? mă întreabă femeia de la telefon
— Ăă , da.. Este iu.. prietenul meu cel mai bun . Ce s-a întâmplat? întreb panicat
— Sunt şefa de la locul lui de muncă , cred că ştiți unde lucrează. În fine .. nu a mai venit la servici de aproximativ 3 zile . Aveți idee ce s-a întâmplat cu el? îi puteam citi îngrijorarea în glas
— Din păcate nu , eu nu sunt în Coreea momentan , nu ştiu ce face. Ați încercat să-l sunați?
— Copile , dacă îmi răspundea la telefon crezi că te mai sunam pe tine? zice nervoasă
— Da , aveți dreptate . O să încerc şi eu să-l sun şi vă anunț dacă aflu ceva . La revedere ! spun şi inchid.
Ce o fi cu el? Lui îi plăcea să meargă acolo la muncă , îmi spunea mereu că acel loc e calmant..
Intru în mesagerie căutând conversația cu el pentru a-i trimite un mesaj . În timp ce scriu văd o conversație cu el pe care n-am avut niciodată . Încep să citesc şi încet încet îmi curg lacrimi .
"Ămm..eu..Eu am găsit pe altcineva , mai bun decât tine ! Nu am mai rezistat fără îmbrățişări şi sărutări ! Te rog să nu suferi ..😶"
Ce naiba? Eu nu i-aş zice niciodată aşa ceva , şi nu m-aş despărți de el nici mort! Cine a scris aşa ceva?
" Jeon Jungkook ! O să regreți tot ce va urma să se întâmple! "
O nu ! Nu , nu , nu ! Este de rău ! Cine mi-a umblat în telefon? De ce i-ar face aşa ceva lui Taehyung? Nu mai rezist ! Mă întorc în Coreea ...
---------------------------------------------------
Ămm ...Aş vrea să îmi cer scuze că acest capitol este cam plicitisitor şi că nu am mai postat un timp ! 😔Am început de ceva vreme să muncesc şi nu mai am timp să scriu şi nici idei nu-mi mai vin în minte .. Vă rog să mă iertați .. 🙇
P.S: Nu mai are prea multe capitole cartea aceasta , aşa că ..să vă pregătiți şervețelele pentru lacrimile de fericire sau tristețe 😶
CITEȘTI
strigăt neauzit | k.th& j.jk
FanfictionTotul începe după pierderea părinților lui Kim Taehyung . Ce se va întâmpla după acest moment trist din viața lui ? Oare o să găsească pe cineva care îi va umple golul din inimă? Nu se ştie... • --lemontae © elena mmxvii • copertă realizată de @eute...