XX

628 106 102
                                    

Jungkook POV

Îi aştept pe Jimin şi Yoongi în fața căminului de 15 minute ca să mergem la petrecerea care se pare că se va ține într-un club de noapte . Foarte frumos , ce să zic .

Într-un final apar şi cei 2 prinți cu un alt tip lângă ei.

— Ce va luat atâta? întreb

—Am aşteptat această prințesă să se îmbrace . spune Jimin şi face semn spre tip.

— Oh , cine este el?

La această întrebare au început să râdă şi Chim şi Yoongi , aproape căzând din picioare.

— Este colega ta de cameră ! răspunde Yoongi, eu rămânând uimit .

Hyun era îmbrăcată într-o pereche de blugi negri lăsați şi un tricou gri larg şi părul ei specific tuns scurt .

— O doamne , chiar eşti tu?

—Da . îmi răspunde râzând.

Nu ştiu de ce , dar mă simt puțin atras de ea.

Nu am mai stat la taclale si am pornit spre club. Încă de la câteva străzi distanță se poate auzi muzica dată mult prea tare . Ajunşi în fața clubului ne-am despărțit , fiecare cu colegul/colega lui de cameră.

Yoongi POV

Mă aşez cu Jimin la o masă puțin mai retrasă de ochii lumii pentru a putea discuta lejer unul cu celălalt , fără a fi deranjați .

— Crezi că o să ne funcționeze planul? mă întreabă.

— Sunt sigur . Am văzut cum se uita la ea . O să se despartă de Taehyung la un momentdat , o să se pună cu Hyun , apoi îl lasă şi tu apari de nicăieri , îl consolezi şi ajungi la suflețelul lui. îi răspund sorbind din băutura prea tare pentru mine

"Cu toate că nu mi-aş dori să fi-ți împreună... te vreau doar pentru mine , Jiminnie.."

—Eşti un geniu , Yoongi .

— Mi s-a mai spus. îi zic dând din umeri

Hyun POV

Mă plimbam prin club în căutarea unei mici aventuri de o noapte . Mă duc lângă bar şi văd un tip drăguț , destul de slăbuț , dar înalt, aşa că mă apropi mai mult de el.

— E ocupat? întreb

— Nu , stai jos . îmi răspunde cu o voce groasă dar senzuală.

— Un rând de shot-uri . îi spun barmanului

Băiatul de lângă mine se uită uimit dar şi cu un rânjet pervers din cauza băuturii , dar care te vrăjeşte uşor.

— Ce te aduce aici? mă întreabă

— Hmm..aş putea spune distracția . spun punându-i o mână pe picior

— Păi , hai să-ți îndeplinim această dorință .

Se ridică de pe scaun apucându-mă de mână şi trăgându-mă după el în baia băieților.

Jungkook POV

Mă uitam după Hyun pe care o pierdusem din raza mea vizuală . Eram foarte îngrijorat şi nu ştiam ce să fac. Dacă pățeşte ceva? Dacă a răpit-o careva?

La un momendat o văd cu un băiat de mâna ducându-se spre baie , aşa că fug spre ei . Am stat un timp la uşă ascultând sunete venite din partea lor .

—Oh Doamne , nu mă aşteptam la aşa ceva . spune un alt băiat râzând

Deschid uşa încet rămânând mut . O văd sau mai bine zis ..îl văd pe Hyun în pielea goală stând în picioare , iar celălalt băiat stătea în genunchi pregătindu-se pentru..ştiți voi ce.

—Umm..hei Jungkook.. spune Hyun

— Eşti .. băiat? întreb simțind cum mi se formează lacrimi în ochi.

Nu ştiu de ce mă simt acum mai atras de el.. plâng pentru ca simt că-l trădez pe Taehyung.

Hyun se îmbracă şi vine spre mine luându-mă de mână şi trăgându-mă afară din club .

— Te rog să mă ierți pentru ce voi face acum.. îmi spune şoptit

Mă prinde de față şi se apropie de mine încet , fiind de aceeaşi înălțime ..ajungând să ne sărutăm.

" De ce nu mă pot abține? Tânjesc atât de mult după un sărut.. Nu mai rezist ! "


strigăt neauzit | k.th& j.jkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum