Jimin POV.
În sfârşit stau cu Tae şi Kookie în aceeaşi casă . Nu ştiu de ce , dar simt că cei doi se cam ascund de mine şi nu vor să aflu anumite lucruri , ceea ce mă deranjează .
Acum e seară şi stau pe canapea uitându-mă la televizor . Jungkook încă e la facultate pentru nu ştiu ce proiect național , iar Taehyung e la muncă.
Aud uşa de la intrare deschizându-se , eu sărind ca ars de pe canapea pentru că am uitat să o închui .
— Jimin , dacă mai laşi o singură dată uşa asta descuiată , îți jur că îți bag cheia pe gât !
Această voce groasă şi puțin răguşită care mă înnebuneşte .. A venit Taehyung acasă.
— Dacă îmi bagi cheia pe gât cu ce vrei să mai încui uşa ? întreb râzând ,el blocându-se ..nu mai avea replică
Îşi scutură puțin capul şi apoi merge în bucătărie , eu urmându-l . Mă uit atent la fiecare mişcare a lui .
— Ce ai vrea să mănânci? mă întreabă uitânduse în frigider.
— Hmm , pe tine păpuşel . spun şi-l iau în brațe pe la spateEl nu reacționează ca alți băieți , nu tremură şi nici nu se înroşeşte .
— Oh , mi-ai adus aminte de ceva . zice serios şi iese din strânsoarea mea , aşezându-se pe un scaun
— Te ascult .
— Ce era cu bilețelul ăla care l-ai lăsat atunci la cafenea ?A , deci se pare că l-a citit..
— Păi , ce ar trebui să-ți zic mai mult? N-ai înțeles ce am vrut să zic?
— Ba da , dar chiar crezi că l-aş lăsa pe Jungkook ? întreabă dur
— Tu chiar îl răneşti şi nu-ți dai seama .. şi în plus , mie mi s-a pus pata pe tine de când te-am văzut în acea zi la cafenea. Arătai cel mai bine dintre toți , cu toate că părea că tu nu vrei să ieşi în evidență.Pff , ce ciudat am spus-o.
— Hmm..începi să-mi placi puştiule . zice Taehyung râzând.
— Puşti? Prietene , cred că sunt mai mare decât tine . spun arogant
— Câți ani ai , "prietene"?
— 22 .
— Şi eu la fel ..Suntem de aceeaşi vârstă? Am crezut că are 20 de ani ca şi Jungkook.. Cum?
— Vezi , dragă Taehyung? Acum ne potrivim şi mai mult .
El nu spune nimic , doar se uită în gol. Cred că se gândeşte la ceva .
Mă aşez lângă el apucându-l de mână .
— Taehyung , eşti bine? De ce nu zici nimic?
Taehyung POV.
Stau şi mă gândesc , Jimin nu e chiar atât de rău pe cât am crezut .. şi într-un fel are dreptate , chiar îl rănesc pe Jungkook .
De când s-a mutat şi Jimin cu noi , Jungkook stă tot mai mult pe la facultate şi vin seara târziu , Jimin nepărând afectat de asta , probabil ştie ce face . Eu în schimb , mă îngrijorez pentru el ..dar îngrijorarea sau sentimentele mele nu rezolvă nimic .
Pierdut în gândurile mele nu am observat că Jimin mă pipăia . Se urcă pe mine ,cu picioarele pe lângă mine şi prizându-mi fața între palmele lui mici. Îl iau de o mână şi i-o duc la buzele mele sărutând-o uşor şi apăsat , nerezistând tentației
Mă uit la el şi pare foarte ruşinat.
— Ştii , mă aşteptam ca eu să fiu cel ruşinat aici , nu tu . îi spun râzând .
— Tu nu eşti ca ceilalți băieți , poate d-asta mă comport aşa ..Tu eşti diferit .
—Tu nu , eşti la fel de agitat şi dezordonat ca Jungkook ..se vede de la cine a luat acest comportament , având în vedere că vă ştiți de mici copii . spunEl începe să râdă cu poftă aproape căzând pe spate , însă l-am prins la timp . Are un râs atât de dulce .
— Ai un simț foarte bun al observației . spune şi mă sărută scurt pe buze .
Mă uit la el uimit şi el la mine senzual . El se apropie din ce în mai mult de fața mea şi începe să mă sărute..nu.. Nu vreau asta , dar totuşi ..ah la dracu !
Aud un zgomot din dreptul uşii bucătăriei . Rup sărutul şi-l văd pe Jungkook stând acolo cu ochii în lacrimi şi cu un buchet drăguț de flori în mână .
—Sper să fiți fericiți împreună.. spune el schițând un zâmbet fals , apoi se întoarce şi pleacă , aruncând buchetul pe jos cu ură şi tristețe.
Îl las pe Jimin jos din brațe , îi spun noapte bună şi mă duc în camera mea trântindu-mă în pat , evident luând şi buchetul cu mine.
"Regret că primul sărut l-am avut cu Jimin şi nu cu tine , regret că nu ți-am dat destulă atenție de când ne ştim ..şi mai ştiu că şi tu regreți că m-ai cunoscut.. "
CITEȘTI
strigăt neauzit | k.th& j.jk
Fiksi PenggemarTotul începe după pierderea părinților lui Kim Taehyung . Ce se va întâmpla după acest moment trist din viața lui ? Oare o să găsească pe cineva care îi va umple golul din inimă? Nu se ştie... • --lemontae © elena mmxvii • copertă realizată de @eute...