XXI

564 110 100
                                    

Taehyung POV

     " Kookie , te rog răspunde-mi la telefon , mă îngrijorezi ..Nu am mai vorbit de aproape o lună .. :("

   " Iubitule..mi-e dor de tine , de vocea ta , de fața ta ..Nu mai rezist "

      "Simt că mor cu fiecare zi care trece , mi-e dor de voi 2 ..de tine şi de Jimin , te rog dați-mi un semn ! 😭"

     "3 luni iubitule ..au trecut 3 luni , poate ți-ai schimbat numărul de telefon? Dar, nici pe rețelele de socializare nu mai postezi nimic. Cred..cred că e greu acolo , aşa-i? Te rog răspunde-mi sau sună-mă ! "

Văzut la 23:07 ✔✔

" Taehyung ! Îmi pare atât de rău că nu am mai vorbit ..însă..."

" Ce este scumpule? Ce ai pățit? Te rog spune-mi !😣"

"Ămm..eu..Eu am găsit pe altcineva , mai bun decât tine ! Nu am mai rezistat fără îmbrățişări şi sărutări ! Te rog să nu suferi ..😶"

   "  Jungkook... Eşti serios? Cum poți renunța la o persoană atât de uşor ..şi pentru un străin sau o străină ?! "

"Viața nu ne oferă mereu ce vrem , Kim .. caută-ți pe altcineva , cineva mai bun decât mine ! "

     " Refuz să cred asta .. Mă distrugi şi îmi faci rău ! Îmi face rău distanța asta.. Am strâns bani ca atunci când te întorci să mergem într-o vacanță împreună . "

" Ce tot spui , Taehyung? 🙁"

      " Mai ți minte că acum aproape doi ani mi-ai propus o vacanță? Însă nu aveam bani .. Aş vrea când te întorci să mergem . Te rog , nu distruge ceva ce am clădit amândoi ! O relație frumoasă şi strânsă..😔"

" Tu chiar nu înțelegi? Am pe altcineva mai bun .. Îmi pare rău , trebuie să plec .. "

  " Jeon Jungkook ! O să regreți tot ce va urma să se întâmple! "

Am căzut în mijlocul camerei lui Jungkook în genunchi cu telefonul în mână , începând să strig de durere , însă.. cine mă aude?

----------------------------------------------------------------
Scuze dacă capitolul a fost prea plictisitor :'(

strigăt neauzit | k.th& j.jkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum