Terug naar huis

393 33 15
                                    

Na onze overwinning ging de tijd snel voorbij.

We werden opgehaald door hovercrafts en dan naar het Correctiecentrum gebracht om onze wonden te verzorgen en ons mooi te maken voor het interview met Caesar Flickerman. De winnaar, in ons geval de winaars, moesten altijd na afloop van de Hongerspelen een interview geven voor de gehele bevolking van Panem. En dat interview was de eerste keer dat Alex en ik elkaar terugzagen… We liepen in elkaars armen en hij kuste me zeer passioneel. Oh, wat had ik hem toch zo gemist! Eenmaal als de camera’s begonnen te draaien, straalden we één en al liefde, geluk en blijdschap af. Het Capitool hield van ons!

Nu zitten we samen in de trein naar ons district. Hij gaat terug naar 2, ik naar 12. Maar we zullen niet lang gescheiden zijn; we gaan onze families bezoeken. En over 2 weken begint de Zegetoer al!

Het leven van een winnaar is druk, druk en nog eens druk! Maar dat heb ik er allemaal voor over! Na de Zegetoer heeft Alex me beloofd zoveel mogelijk in District 12, bij mij in de Winnaarswijk, te wonen. Ik hou van het idee. Sinds dat ik in de Hongerspelen zoveel kansen heb gehad om hem bijna kwijt te raken, wil ik hem nooit meer loslaten. Hij is mijn alles en dat zal altijd zo blijven.

“Ik hou ontzettend veel van je, Alex!”, fluister ik in zijn oor. Ik lig op zijn borst en voel zijn hart sneller slaan als ik dit zeg. Dan zegt hij: “Ik hou ook ontzettend veel van je, Jane. onvoorwaardelijk?”.

“Onvoorwaardelijk…”

-----------------------------------------------------

Dit was het allerlaatste hoofdstuk van "De Hongerspelen 2.0"! :'-(

Dankjewel, mijn allerliefste lezertjes, dat jullie zo begaan waren met mijn boek! Dit aprecieer ik écht! *sniksnik* Ik heb ook veel plezier beleefd met het schrijven van dit boek en ben trots op het resultaat. Ik vind het jammer dat het gedaan is, maar als jullie nog veel zouden reageren, stemmen en aandringen, schrijf ik (waarschijnlijk sowieso) een vervolg op dit boek! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Joepie!!!! :-D dus, jullie weten wat jullie te doen staat!  ;-)

Veeeeeeeel kusjes van jullie immer onderdaninge Ofie_x

                                                                      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

De Hongerspelen 2.0 - Boek 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu