Prolog
Tăcută, ea a cutreierat lumea sub cerurile sale metalice, îmbrăcată în mătase albă, împodobită cu cristale de gheaţă strălucitoare, care etalau o multitudine de culori magice, în timp ce vântul fluiera în onoarea ei o melodie dulce. Fulgii de zăpadă cădeau ca petale din cer, diamante glazurate care străluceau ca stele smulse ornamentau pinii, în vreme ce elfii, zânele şi celelalte creaturi din pădurea îngheţată se aplecau în faţa Zeiţei Iernii, în timp ce aceasta îşi relua domnia asupra regatului ei, un suveran mândru de o frumuseţe uluitoare; vocea ei era un cântec de leagăn de iarnă, o vrajă care cucerea natura şi inimile oamenilor.
Ochii ei glaciali s-au uitat peste regat şi s-au oprit asupra unei fete mici cu părul negru care intrase în pădurea sa.
Frigul dansa în sus şi în jos pe spinarea copilului, mângâind-o uşor, înţepând la fel de ascuţit ca acele. Fulgi de zăpadă îi dansau pe păr, înainte să cadă uşor pe pielea de porţelan. Buze moi, nuanţate de un albastru pal; obraji luminaţi de o roşeaţă rozalie au făcut-o pe Regină să zâmbească. O pelerină dintr-un albastru vibrant se vedea prin albeaţa zăpezii, atrăgând atenţia asupra pielii albe. Mănuşile negre îi acopereau mâinile, dar Regina suspecta că dacă avea să îi înlăture pelerina şi mănuşile, acea fată de porţelan avea să se confunde foarte uşor cu zăpada proaspăt cernută. Un tribut viu pentru renaşterea ei. Fata stătea sub ramurile îngreunate cu particule de apă îngheţată ale unui copac antic, ochii ei plini de suferinţă făcând-o pe Regină să se încrunte.
De ce putea fi cineva atât de devastat când fulgii de nea cântau un cântec de leagăn mut deasupra lor? Nu simţea fata magia care era în aer? Nu era fericită pentru renaşterea Iernii? S-a gândit Regina, uitându-se cu mai multă atenţie la fată şi încercând să culeagă – la fel cum cineva culegea flori Vara – gândurile care îi cutreierau prin minte.
- Ah, scumpă copilă, a şoptit Regina, un zâmbet apărându-i pe trăsăturile îngheţate. Dacă o rochie îţi doreşti, o rochie vei avea.
Şi cu această promisiune rostită, chiar dacă fără ştirea fetei, Regina le-a comandat zânelor să îi aducă sania, deoarece trebuia să participe la un bal.
Până la urmă, de ce oamenii să aibă parte de toată distracţia? Şi, oricum, era balul ei anual, aşadar trebuia să îşi facă apariţia.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asta este pentru tine Ada. Povestea pe care iti doreai sa o citesti. :)
CITEȘTI
Magie de Iarnă
FantasyTrebuia sa spuna "Da", dar in schimb, printul mostenitor s-a trezit cu un pantof de cristal spart in capul sau si o privire atat de furioasa, incat l-ar fi omorit daca furia in piele de om ar fi avut asemenea puteri. Stiuse ca fusese o idee proasta...