4.❆

388 36 10
                                    



Când Avalone s-a trezit dis-de-dimineaţă, a fost din cauza sunetelor făcute de familia ei vitregă care se întorcea la han, după noaptea de petrecere. A auzit voci, nici una dintre ele plăcute şi Avalone a ştiut că munca ei a început. A ascuns rapid pantoful de cristal sub pernă, dându-i cu greu drumul şi a ieşit din cameră, închizând uşa cu grijă în urma sa.

Mama ei vitregă îşi mustra fetele pentru lipsa lor de interes în ceilalţi oaspeţi. Avalone a întrerupt tirada, linguşind-o pe Bethany cât de bine a putut şi le-a îndrumat pe cele trei femei către camerele lor. Proprietarul, stând în dreptul scărilor i-a aruncat o privire îngrijorată şi i-a mulţumit tăcut.

Avea să fie bucuros să vadă acei oaspeţi plecând.

Avalone a fugit în toate părţile, ajutându-le să se dezbrace şi să se bage în pat. Apoi a început să facă bagajele şi să sorteze toate lucrurile care au fost lăsate aruncate. S-a mişcat tăcută ca să nu deranjeze pe nimeni.

Au mai stat o noapte la han, apoi în dimineaţa următoare Avalone a coborât jos să plătească şi să aranjeze ca toate cutiile să fie puse pe căleaşcă.

— Au plecat, în sfârşit, a mormăit bărbatul în barbă.

Spre groaza lui, fata s-a oprit şi s-a uitat la el. Aşteptând să fie mustrat pentru cuvintele sale, a fost mortificat atunci când lacrimi au început să curgă din colţurile ochilor blânzi, în timp ce fata a început să îşi ceară scuze.

— Ştiu că sunt o mare belea şi că este foarte dificil să te confrunţi cu ele şi încerc să am grijă de ele singură şi să le ţin din a face prea multe cereri şi ştiu cât de oribile sunt cu fetele pe care le-aţi trimis să le ajute noaptea trecută şi eu chiar am încercat, dar nu am putut să o fac de una singură şi îmi pare atât, atât, atât, atât de rău!

Ar fi continuat, dar proprietarul a oprit-o şi şi-a cerut scuze pentru scăparea sa. Fata şi-a terminat treaba şi şi-a grăbit familia afară pe uşă imediat ce coborâseră scările, făcând o plecăciune înainte să le urmeze.

Călătoria înapoi a fost lungă şi anostă, nici una dintre ele ne menţionând nimic despre apariţia lui Avalone la bal. Aceasta s-a holbat pe fereastră aproape tot drumul, încercând să înscrie amintirea balului în memoria sa pe cât putea de mult. Fusese o noapte fermecătoare, până la urmă. Chiar şi dansând cu Prinţul a fost o experienţă educativă.

Ea doar şi-a dorit ca balul să nu fi fost ultima ei şansă de a face parte din lume.



Aleyne se învârtea în cerc, în mijlocul holului principal, aşteptând întoarcerea lui Percival. Părinţii îl urmăreau, surprinşi de comportamentul său, în vreme ce ducele doar zâmbea amuzat.

În final, ajutorul a apărut cu o gardă de la poartă. Gardianul arăta un pic inconfortabil, dar şi-a arătat respectul către majestăţile lor. Într-o mână ţinea un pantof de cristal. Aleyne s-a oprit holbându-se la pantof cu curiozitate.

— Acest bărbat spune că el a lăsat-o pe fată să intre când a venit şi, de asemenea, a văzut-o plecând, a explicat Percival.

— Iar tu eşti? a întrebat regele Isidor politicos.

— Daniel Halsey, Majestatea Voastră. Sunt un gardian aici de peste un an.

— Poţi să ne spui ce s-a întâmplat? Presupun că tu ai văzut-o pe fata pe care o căutăm.

Magie de IarnăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum