Beautiful and horrible life 1

197 19 4
                                    

Ik ben Lottie, ik ben 17 jaar. Ik word mishandelt door mijn vader. Een jaar geleden is mijn moeder overleden, ze was verongelukt. Daarna ging mijn vader alcohol drinken, bijna elke avond komt hij dronken thuis. Daarnaast word ik ook nog gepest op school. De jongen die mij pest heet Jason en het grootste probleem is dat ik op hem verliefd ben. Ik voel me al zo lang ongelukkig. Toen mijn moeder nog leefde zei ze altijd dat alles goed zou komen en dat als ze me pesten ik er niks van aan moest trekken. Toen mijn moeder nog leefde dronk mijn vader in ieder geval nog niet. Ik kijk nog eens naar de foto van mijn moeder op mijn bureau. Ik moet weer naar school ik zie er erg tegenop ik wou dat de zomervakantie langer duurde. ‘Lottie!’ schreeuwt mijn vader. Ik krimp in elkaar. Mijn vader komt naar boven lopen. Ok nu ben ik bang. Het enigste wat in me opkomt is ….. RENNEN! Mijn vader komt mijn kamer ingelopen en kijkt me woedend aan. Ik ren snel langs mijn vader heen. Ik hoor mijn vader nog schreeuwen dat ik een nutteloos kind ben. Ik gris snel mijn tas en wat brood mee en ren naar buiten. Ik ben blij dat ik mijn make-up al opheb anders had ik daar geen tijd meer voor. Ik rende snel naar school, ik durfde mijn fiets niet meer te pakken. Toen zonk de moed me in de schoenen. Ik had het kunnen verwachten denk ik bij mijzelf. Daar stonden Jason en natuurlijk had hij zijn vrienden meegenomen. Aaahg moet ik daar ook nog langs om de school binnen te komen. Ik hoor Jason schreeuwen dat de LOSER er weer is. Hij komt met een grijns aanlopen. Als dit nog lang zo doorgaat meld ik me weer een week ziek en ga ik weer in de boomhut die ik vroeger met mijn moeder had gemaakt slapen. Ik zie wel, eerst deze ellendige aanval van Jason voorbij laten gaan.

heey als jullie wat vinden zeg het dan ff want dit is mijn eerste boek  (en dan weet ik of ik verder moet gaan ;))

xxxxx

Beautiful and horrible life (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu