Lynn en ik hebben extra eten gekocht en we hebben een paar leuke films uitgekozen. ik had maar 4 vriendinnen die ik kon uitnodigen. hanna, lisa, emma en simone. we hadden op de basisschool bij elkaar in de klas gezeten en hadden contact gehouden. we waren niet de populairste van de kls maar dat maakte ons niets uit zolang we maar lol hadden vonden we het goed. als ik nu terugdenk aan de basisschool wou ik dat ik de tijd kon terugdraaien. dan had ik alles al geweten en wist ik wat er ging gebeuren. dan had ten eerste mijn moeder niet willen zien overlijden en dan was ik bij Zayn gebleven. ik zou Zayn graag beter willen leren kennen. Lynn kwam heel hyper aanrennen met de flessen cola en de rest met dingen die we die avond moesten zein op te eten. overmorgen kwam mijn vader thuis en dan moest alles wel weer schoon zijn. gelukkig had iedereen beloofd dat ze mee gingen helpen met schoonmaken, zij wisten dat mijn vader soms van die uitbarstingen had en dat ik mijn vader dan liever even niet wou zien. om ongeveer 8 uur hoorden we allebei de bel en renden we tegelijk naar de deur. we wouden allebei de deur open doen maar dat ging niet helemaal goed want we struikelden over elkaar heen en lagen toen heerlijk voor de deur te wachten wie er het eerst ging proberen om op te stann want we lagen allebei echt heeel erg lekker hehe sarcasme. ik besloot dat ik maar als eerste ging aangezien ik bovenop lag. al snel stond ik rechtop en deed de deur open waardoor ik Lynn met de deur plette. ik liet snel mijn vriendinnen naar binnen. 'heeey waar is Lynn waar je het over hebt gehad?' vroeg hanna. toen hoorden we een ingehoude lach vanachter de nog openstaande deur en ik deed net of ik niets hoorde. al snel hadden ze Lynn door en stelden zich aan haar voor en gaven haar een knuffel. natuurlijk wou ik ook gelijk een knuffel want ik hield van knuffelen ;) we besloten om eerst wat te gaan drinken en daarna een film te kijken. nadat we 'The last song' haden gezien besloten we truth or dare ( of hoe je dat ook spelt) te spelen. ik vond dit een leuk spel zolang ik maar niet aan de beurt was hehe. we besloten om als straf als je de opdracht niet deed of als je het antwoord niet wou zegen, je door de straat moest rennen met je ondergoed aan en dan bij iemand aan te bellen en vragen of die ergens kleren had gevonden. we besloten het om met een fles te doen want niemand wou zomaar beginnen. en ja natuurlijk was ik gelijk aan de beurt, het zou ook niet -_- ik besloot om rustig te beginnen en zei maar truth. Hanna mocht mij wat vragen en Hanna was altijd zo gek als wat dus erg veel hoop voor mezelf had ik niet. ok Lottie 'welke jongen op deze aarde zou je het leifste zoenen?' ok zoeiets had ik al wel verwacht. ik twijfel niet eens en voordat ik het doorheb heb ik Zayn's naam al gezegd. ik besloot om er verder niet op in te gaan want Zayn zoenen werd het tpch niet ik weet niet eens waar Zayn is. ik draaide de fles om en hij kwam stil te staan bij Emma. in mezelf moest ik al lachen ik ahd echt zin om haar iets raars te laten doen. 'dare!' ik schreeuwde knonhard een YES door de kamer teon Emma dare zei. ze zaten me allemaal raaar aan te kijken. ik wist dat Emma nogal op haar uiterlijk was gesteld en ze een plamuurlaag van foundation droeg. ik keek haar met een grijns aan en zei heel vroliijk 'haal al je make-up eraf en loop zo naar de jongen waarom je verliefd bent.'ze keek me met grote ogen aan en zei gelijk dat ik dat niet kon maken. het enigste wat ik zei was dat ze dan haar straf moest uitvoeren. en tot mijn verbzing deed ze haar kleren uit en stond ze in haar ondergoed bij de deur. ze rende snel naar de overburen, wat ze beter niet had kunnen doen. ik wist dat mijn overbuurman nog heel jong was en ik zou me dan helemaal kapot schamen. we hadden de deur dichtgedaan zodat de overbuurman niet zag dat wij naar hun zaten te kijken. even later kwam Emma met een rood hoofd weer terug. ze begon toen ze binnen was ineens heel hard te springen en gilde 'jouw overbuurman is super sexy !!!!'idereen lachte haar uit omdat ze zoals gewoonlijk iedere jongen bijna wel sexy vond, behalve nerds diem moecht Emma niet zie ze altijd. we besloten om maar weer verder te spelen totdat...... de bel ging.
heey hopelijk is het een beetje goed hehehe
vote/coment daar word ik vrolijk en blij van :)
xxx
JE LEEST
Beautiful and horrible life (one direction)
Fanfictiondit verhaal gaat over Lottie. ze word mishandelt door haar vader en leert in haar leven nieuwe mensen kennen, maar of die het beste met haar willen is nog maar de vraag. lees het in beautiful and horrible life. xxxx sorry ik ben heel slecht in besch...