beautiful and horrible life 13

93 13 4
                                    

Ninwa POV

ik hoor dat er word aangebeld. Lynn had net alles uitgelegd, van Zayn en Harry. ik had medelijden met haar. hoe zou het met Lottie zijn ? ik had geen idee maar ik zou haar zo wel even bellen. ik leup naar de duer terwijl ik me afvraag wie het kan zijn. als ik de duer open doe zie ik Lottie op de stoep liggen. LOTTIE, OPSTAAN ALSJEBLEIFT !!!! ik schreeuw het uit. ik hoor Lynn naar me toe rennen. Lynn kijkt met een geschrokken blik naar Lottie. dit kan niet waar zijn. wat is er gebeurt met Lottie? ze ligt op de grond en ziet er niet uit. nu zie ik pas dat Lottie koffers met zich mee had. ik denk dat ze bij haar vader vandaan is gevlucht, zeg ik tegen Lynn. 

Lottie POV 

ik zie allemaal vlekken. ik zie niets normaal meer. alles om me heen is zwart. totdat ik het lieve gezicht van Zayn weer zie. na een poosje vervaagd het weer. het laaste wat ik zag was dat Zay me een knipoog gaf en me lief aankeek. ik voelde een steek in mn hart, waarom kan ik niet gewoon bij Zayn zijn? dan zie ik het gezicht van mn moeder. mn moeder zegt wat maar ik kan het  niet horen ho graag ik ook wil. dan ineens zie ik het gezicht van mn vader. een gevaarlijke grijns staat op zn gezicht. ik schrik me helemaal naar en doe mn ogen open zonder dat ik het merk.

Lynn POV 

lottie glimlacht soms even en blijft gewoon rustig liggen. ik weet echt niet wat er is gebeurd.  ze heeft natuurlijk ook al superlang niet meer geslapen, misschien is dat het. of heeft haar vader haar heel hard geslagen? dan ineens krimt ze in en er komt een bange blik in haar ogen. dan ineens opent ze haar ogen die vol boosheid en bangheid staan. wat is er toch met haar aan de hand?

~ergens in een loods~

Harry POV

baas = B en harry = H

B:'je hebt ze niet gevonden!!! dat kan niet, ik dacht dat je wel zo slim was dat je dat kon. en je had nog iemand om te helpen? wie is die gast.ik wil hem nu zien!'

H:'die gast heet Zayn en hij heeft me geholpen. hij kent lottie en ik heb hem met dwang mij laten helpen. we zijn echt werkelijk overal geweest aar we kunnen ze niet vinden.' hoe ging ik uitleggen dat ik het helemaal had gehad met al het zoeken. 

B:'ik heb nog wel een hulpje voor je. ze is alleen wel een meisje maar volgens mij is die nog slimmer dan jij. schaam je! ze heet amber. ik zal haar even roepen.'

H:'hoezo een helper ik kan het prima alleen.'lekker dan kan ik niet eens meer mn eigen zin doen. misschien is ze aardig ook al lijkt me dat niet zo.

~einde gesprek~

ik zie een meisje naar binnen lopen.ze  ziet er aardig uit. dus dat is die Amber. ze heeft iets over zich wat andere mensen moet vertellen dat ze niet met haar moeten spotten. misschien kan het leuk worden ze lacht in ieder geval dezeminuten al meer dan ik in mn hele leven heb gedaan. misschien was dat een rare vergelijking maar dan snappen jullie in ieder geval dat ze erg veel lacht. 

sorry sorry sorry dat het zolang duurde, maar het kon niet anders.

hopelijk zijn jullie niet boos op me 

vote/comment/follow 

xxxx

Beautiful and horrible life (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu