Lottie's POV
ik versteen van schrik. wat als Zayn ons ziet? dat is wel zeker,er valt niet te verschuilen tussen of achter andere dingen. hopelijk kijkt hij niet goed ofzo. Lynn en ik horen dat Zayn steeds dichterbijer komt. we zitten allebei al startklaar om te rennen, maar iets houd me tegen. ik houd Lynn stevig vast, en druk haar zachtjes weer naar beneden. ze kijkt me verbaasd aan met een blik van 'wat doe je nu weer?????!' ik zie zayn's zijn schoenen al staan. ik kijk voorzichtig omhoog, en daar staan Zayn voor me. ik zou hem graag willen omhelzen. maar het kan niet, ik moet hier blijven zitten en horen hoe Zayn ons gaat veraden.
Z:'hier zitten ze niet hoor.' ik ben te verliefd op lottie geworden, dat ik haar niet ga verraden. ik kan het gewoon niet.
H:'ok, dat had ik al wel gedacht. we gaan nu verder want hier blijven staan heeft ook geen zin.
Z:'ik moet nog ff plassen, ik ga wel ff in de bosjes plassen. ik kom er zo aan.'dit is de enigste oplossing die ik zo snel kan verzinnen. en nu hopen dat Harry erin trapt en vast verder loopt.
H:'is goed. schiet op want ik moet Lynn en lottie zien te vinden. als het te lang duurt dan doe ik lottie wat aan!'
~einde gesprek~
Zayn's POV
ik zie lottie raar naar me kijken. in haar ogen zie ik verbazing. waarom zou ze verbaasd zijn dat ik haar niet heb veraden. ze weet toch dat ik haar graag mag. ze weet dan wel niet dat ik op haar verliefd ben maar ze zou toch wel doorhebben dat ze een goede vriendin van me is geworden. ik doe mn riem open en doe alsof ik ga plassen. tot mn grote opluchting zie ik Harry weglopen. als ik er zeker van ben dat Harry weg is en me niet meer volgd loop ik naar lottie toe. zonder dat ik het echt doorheb knuffel ik haar helemaal plat. ik heb haar gemist. als ik haar aankijk zie ik dat ze huilt. zou ze cht om mij huilen, of is het een andere reden? ik hoop wel dat ze me heeft gemist. ik heb haar wel heel erg gemist.
L:'ik heb je zo gemist Zayn'
Z:'echt! ik ben echt blij om dat te horen.'ik ben niet aleen maar blij, ik word er helemaal warm van diep van binnen. ik wil haar graag zoenen. ik doe het niet, ik ben er een te groot mietje voor. ik durf dat soort dingen gewoon niet. ik knuffel haar nog een keer stevig en laat haar dan met tegenzin los. ik moet weer terug naar harry, anders valt het te veel op. ik zeg gedag tegen lottie en ren er dan snel vandoor. weer naar harry, ik kan die gast wel wat aandoen. hoe kan hij lottie achterna gaan zitten zonder dat zer er wat aan kon doen, ze weet het zelf geloof ik nog niet eens.
heey was het een beetje goed ? laat het me weten ;)
vote/comment/follow :)
xxxx
JE LEEST
Beautiful and horrible life (one direction)
Fanfictiondit verhaal gaat over Lottie. ze word mishandelt door haar vader en leert in haar leven nieuwe mensen kennen, maar of die het beste met haar willen is nog maar de vraag. lees het in beautiful and horrible life. xxxx sorry ik ben heel slecht in besch...