ik ben eindelijk weer thuis. ik ga snel aan de slag met het eten, ik heb geen zin om weer geslagen te worden door mijn vader.ik had voor zelfgemaakte pizza gekozen. als ik erover nadenk weet ik dat mijn moeder dat veel beter kon. als de pizza in de oven zit ga ik mijn huiswerk maar eens maken. al snel ben ik klaar met mijn huiswerk, zo heel moeilijk is het niet helemaal nu ik een makkelijker niveau doe. als het alarm van de oven afgaat haal ik de pizza uit de oven en kijk naar de klok. 5 voor 6. mijn vader kan elk moment thuiskomen. zo snel als ik kan maak ik de tafel klaar en doe een paar grote stukken pizza op een bord voor mijn vader. zelf eet ik wat er overblijft. 2 minuten voor 6 hoor ik de sleutel in het slot gaan. ik ren snel naar boven omdat ik geen zin heb om het gezeur aan te horen dat het weer niet te eten valt. ik begin met lezen uit een boek na een poosje ben ik in het verhaal verdiept en vliegt de tijd voorbij. als ik op mijn klok kijk zie ik da het 11 uur is. ik besluit om maar naar bed te gaan. ik kan niet heel goed tegen weinig slaap en anders slaap ik morgen weer door mijn wekker heen. waarom moet mijns school nou weer om 8 uur beginnen. ik poets snel mijn tanden en ga in bed liggen. gelukkig val ik al snel in slaap.
-de volgende ochtend-
ik word wakker van het irritante geluid van mijn wekker. ik sla erop en merk dat mijn wekker uitgaat. ik stap uit bed en neem maar een douche anders zit mn haar weer zo raar. het nadeel is wel dat het weer later word want ik ben altijd best lang bezig met douchen. na het douchen pak ik snel mijn tas in. mijn vader is niet thuis die zal wel weer dronken zijn en pas vanavond thuiskomen. als ik op school aankom kijkt iedereen mij raar aan en Jason doet net alsog hij niet ziet. nou lekker dan. de dag gaat voorbij en is net zo saai als altijd. als ik naar huis loop heb ik het gevoel dat iemand me volgd. elke keer als ik omkijk zie ik niets. als ik de sleutel in het slot stop en naar binnen wil gaan doet iemand ineens zn voet tussen de deur. ik schrik me kapot. wat is dit nou weer. als ik omhoog kijk zie ik een jongen met bruine krullen staan en die me grijnzend aankijkt. het enigste wat hij vraagt is of Jason me nog had gepest. ik antwoord maar met nee. dan is de jongen ineens weer verdwenen. fijn ik weet zijn naam niet eens. als ik in de keuken kom zie ik dat er weer een briefje op de tafel ligt. mijn vader blijkt 2 weken weg te moeten voor zijn werk. mijn week word gelijk wat zonniger, eindelijk even geen gezeur van mijn vader. alleen die jongen blijft in mijn gedachten zweven.
zoooo dit is stukje 3 :) laat me ff weten of iemand het leuk vind.
xxxxx
JE LEEST
Beautiful and horrible life (one direction)
Fanfictiondit verhaal gaat over Lottie. ze word mishandelt door haar vader en leert in haar leven nieuwe mensen kennen, maar of die het beste met haar willen is nog maar de vraag. lees het in beautiful and horrible life. xxxx sorry ik ben heel slecht in besch...