beautiful and horrible life 17

69 8 3
                                    

Zayn POV

vandaag gaan Soumaya en ik ontsnappen. ik hoop dat het lukt. het handige is dat we niks hoeven mee te nemen, want we hebben hier niks. we hadden in de ochtens extra veel eten gevraagd met de smoes dat we allebei een feestje gingen vieren dat we elkaar eindelijk aardig vonden. we hadden nog extra eten gekregen, en Soumaya ging toen alles even uitleggen waardoor ik de sleutel kon stelen. ik stak mn duim op toen ik de sleutel had. 

Zayn = Z Soumaya = S

Z:'ik heb de sleutel !!! wanneer gaan we ? zullen we rond etenstijd doen dan krijgen we toch niks. en dan eet iedereen.'

S:'goed idee!'

~rond etenstijd~

voorzichtig stak Soumaya de sleutel in het slot en draaide het rond. KRAAK PIEP we vlogen allebei terug naar onzen plek. hopend dat niemand het had gehoord. maar er kwam gellukig niemand. na een poosje gingen we weer verder. we deden het slot er maar niet meer op. straks maakt die deur weer dat irritante geluid en is onze poging mislukt. we zijn nu bij de eetzaal. snel kee Soumaya naar binnen en wenkte dat ik er ook langs kon lopen. nog even en we waren bij de deur. toen hoorden we ineens voetstappen onze kant opkomen. we keken elkaar aan met een geschrokken blik in de ogen. de voetstappen kwamen steeds dichterbij. en we konden nergens verstoppen. 

Harry POV 

ik zit nu al de hele dag aan dat meisje te denken. Sidney dat is haar naam. waarom is ze zo mooi. ik wil zo graag bij haar zijn. laat ik maar even in de stad gaan slenteren. eergister zou Sidney uit het ziekenhuis komen. aahh hier word ik gek van. ik heb nu echt buitenlucht nodig. al snel liep ik in de stad. ik hield ervan om even zonder ergens aan te denken rond te kunnen wandelen. langzaam liep ik naar het park. ik keek rond. 2 moedes met hun kinderen zaten op een bankje. eenden in het meertje. en Sidney zat onder de boom. niet veel bijzonders. WACHT WAT !!!??? Sidney ?? zat ze cht daar ? ik keek nog eens goed. een been met gips. dat  moest ze zijn. ik rende naar Sidney toe. ik knuffelde haar en keek toen ik haar ogen. ik wou haar bijna een kus op haar wang geven totdat ik erachter kwam dat dit Sidney helemaal niet was. aahh begin ik nu dingen te zien die er niet zijn ? ik excuseerde me snel bij het meisje en liep weg. 

Amber POV

Harry doet echt raar de laatste tijd. volgens mij is hij zo verliefd op Sidney dat niks hem meer kan schelen. misschien kan ik het goedmaken dat ik hem heb afgeleid tijdens het rijden. snel pakte ik alle formulieren en mn PC. ik zocht overal en al snel vond ik de naam Sidney met een foto van dat meisje. ik keek even rond en zag daar haar nummer staan. ik schreef het snel op een blaadje en besloot om het aan Harry te geven. 

Soumaya POV

de voetstappen kwamen alleen maar dichterbij. waarom stonden hier geen kasten of waren er geen gordijnen? aah langzaam kwam er een schaduw op de muur. toen zag ik dat het een meisje was. ik keek Zayn aan. hij had ddor wat ik bedoelde en knikte. we gingen haar aanvallen en er dan vandoor. toen het meisje om de hoek kwam herkende ik haaar gelijk. Jara de  helper van die baas. voor haar hoefde je niet bang te zijn. ze was wel helper maar echt kwaad doen deed ze niet. Jara keek ons verbaasd aan. 

Jara = J

J:'wat doen jullie hier? jullie zijn heel gevaarlijk bezig als je dat nog niet doorhad!'

S:'we weten wat we doen. we doen dit alles omdat Zayn iemand wil spreken en het is belangrijk voor hem! maar kan je alsjeblieft nik tegen de baas.'

J:'je bedoelt Paul? zo heet de baas.'

Z:'zal allemaal wel maar kunnen we gaan?'

Zayn was nogal ongeduldig en wou snel gaan.

J:'ja maar doe wel vorzichtig!!'

S:'komt goed! kom Zayn we gaan.'

snel renden we weg. al snel waren we bij de duer en konden we eindelijk weer wat meer zien dan die saaie kamer. we grijnzden naar elkaar en liepen weg. op zoek naar Lottie.

heey dit was weer een stukje

hopelijk is het een beetje leuk :)

vote/comment/follow

xxxx

Beautiful and horrible life (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu