hey
sorry dat het zo lang duurt maar met school ging het niet zo goed dus moest ik daar meer mijn best doen en nu heb ik vakantie dus kan ik meer schrijven. hopelijk vinden jullie Beautiful and horrible life nog steeds een beetje leuk :/ ik ben namelijk de helft van het verhaal alweer vergeten *schaam schaam* maarja dit is een hoofdstuk.
---
Soumaya POV
elke keer als ik naar Zayn kijk zie ik hem glimlachen. hij is volgens mij enorm blij dat hij eindelijk naar Lottie kan zoeken. ik zit, terwijl we lopen, een beetje naar Zayn te staren. ineens draait Zayn zich naar mij om. ik voel mijn hoofd rood worden.
Z:'Bedankt Soumaya! echt heel erg bedankt dat je me wilt helpen. je bent nu echt een vriendin van me geworden.'
mijn hart bonkt enorm hard en ik weet niet zo snel wat ik moet zeggen. dan ineens geeft Zayn mij een lieve knuffel en sla ook mijn armen om Zayn heen. alles tintelt en ik voel me helemaal blij dat ik dit mee maak. als Zayn loslaat, wat ik veel te snel vind, kijkt hij me lief aan en zegt nog eens bedankt. ik glimlach en zeg st het niks was en dat iedereen dat wel zou doen. Zayn lacht om mijn exuses omdat hij natuurlijk ook weet dat ik op hem ben. in het begin bleef hij daarom bij mij uit de buurt, maar nu gaan we gewoon normaal met elkaar om.
S:'zullen we nu maar naar Lottie zoeken?'
Zayn knikt en we lopen samen weer verder.
Zayn POV
ik gaf Soumaya net een knuffel en ze werd harsttikke rood. ze is eigenlijk best aardig. en ze vrolijkte helemaal op om de dingen die ik zei. ik ben blij dat ze nu blij is. ik ben gewoon een rare gans en elke keer als er iemand lacht door mij word ik daar blij van. we lopen nu samen naar het park. misschien zit ze op het bankje, al denk ik dat niet. misschien kunnen we het aan sommige mensen vragen.
Lottie POV
het gaat allemaal niet zo goed. alles zit tegen en ik mis Zayn. ik zou hem graag willen vetellen dat ik harstikke verliefd op hem ben maar ik durf niet. ik ben een enorm mietje en daar schaam ik me voor. ik houd mijn geluk gewoon in omdat ik niet durf.
Lynn POV
ik ben maar even een eindje gaan lopen. ik wil niet de hele tijd iedereen in de weg lopen. als ik door de straat loop bots ik per ongeluk tegen iemand aan. ze ziet er aardig uit en glimlacht verontschuldigend. snel bied ik mijn exuses aan en zeg maar dat ik Lynn heet. zij blijkt Nina te heten, wat ik echt een naam voor haar vind. we vinden elkaar enorm aardig en ik vraag haar nummer. ik geef die van mij ook en na een poosje nemen we afscheid. als ik naar het park loop zie ik Zayn met een ander meisje lopen. ik loop snel naar hem toe en geef hem onverwchts een knuffel. als hij ziet dat ik het ben begint hiij te lachen en daarna vraagt hij gelijk 'waar ik Lottie???'
L:'ze voelt zich niet zo lekker en is bij haar vader weggelopen. ze wil niks zeggen en soms zit ze de hele dag voor zich uit te staren. en soms in haar slaap hoor ik haar jouw naam wel een mompelen. ik denk dt ze je mist al kenden jullie elkaar nog niet zo lang.
'Z:'kan ik naar haar toe gaan ik wil haar graag zien.'
L:'tuurlijk loop maar met me mee misschien voelt ze zich dan beter.'
met Zayn en Soumaya, zo heet dat meisje, loop ik naar Ninwa's huis waar Lottie is.
---
zo dat was het ff voor deze keer. ik weet dus niet zoveel ddingen van dit boek meer. maar ik ben van plan om vaker te gaan schrijven!
xxx
vote/comment
JE LEEST
Beautiful and horrible life (one direction)
Fanfictiondit verhaal gaat over Lottie. ze word mishandelt door haar vader en leert in haar leven nieuwe mensen kennen, maar of die het beste met haar willen is nog maar de vraag. lees het in beautiful and horrible life. xxxx sorry ik ben heel slecht in besch...