beautiful and horrible life 8

132 15 1
                                    

als ik wakker word kijk ik op mn wekker en zie ik dat het al superlaat is. ik hoop niet dat mn vader boos word of al is. ik loop naar beneden en zie alleen een briefje met schoonmaakspullen. yes ik mag vandaag schoon aken, wat leuk *sarcasme* ik begin snelmet de kamer van mn vader schoonmaken want ik ben er nu wel achter gekomen dat die kamer in ieder geval schoon moet zijn. het valt me elke keer op dat er geen enkele foto van mn moeder staat. zou mn vader dan geen verdriet hebben van het overlijden van mn moeder? ik kan het bijna niet gelooven als dat niet zo is. misschien heeft mn vader geen foto van mn moeder omdat hij dan elke keer weer aan haar moet denken. laat ik er maar niet meer over nadenken want dat schiet ook niet echt op. na een middag hard schoonmaken was ik aardig moe. nu nog even snel eten klaarmaken. als ik met het eten bezig ben denk ik ineens weer aan Harry ik heb hem al lang niet meer gezien. ik ben daar opzich wel blij mee. en waar zou Zayn zijn? ik zou hem graag weer eens spreken. hij was dan wel altijd erg stil maar hij was wel iemand waar ik mijn problemen mee zou willen delen. na een poosje aan al deze dingen gedacht te hebben is het eten klaar en zet ik het vast op tafel. na ongeveer 3 minuten komt mn vader thuis en die stapt gelijk scheldend de kamer in. ik ren snel naar mn kamer en pak wat schone kleren en ga douchen. ik heb nu geen zin om weer eens geslagen te worden. na de douche ga ik naar benden om te kijken of mn vader zn eten al op heeft dan kan ik vast afwassen. ik zie dat hij aan tafel de krant leest. dat kan er ook nog wel bij dan zit mn vader de hele tijd te kijken of ik misschien wat verkeerd doe.ik was snel alles af en tot mn verbazing zegt mn vader er niks van. na een poosje besluit ik maar even buiten te gaan lopen want ik verveel me. ik loop weer naar het parkje. ik ha op het bankje zitten waar ik Zayn heb ontmoet. ik kijk naast me en doe net alsof Zayn er gewoon zit. na een poosje herinner ik me dat Lynn naar de boomhut was gegaan.ik denk dat ik maar ff bij haar ga kijken. ik loop naar de boomhut en zie een lampje branden. ik klim langs de stam omhoog en doe het deurtje open waar ik Lynn alleen verwacht te zien zitten. maar er zit nog iemand.

vote/comment en laat me weten wat jullie er van vinden :)

xxxx

Beautiful and horrible life (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu