Beautiful and horrible life 2

191 21 6
                                    

‘Hey lelijk kind!’ ok daar gaan we. Ik moet nu wel volhouden anders gaan ze me uitlachen. Hey mietje durf je niet meer? De rillingen gaan over mijn rug. Jason komt op me aflopen en kijkt me grijnzend aan. Mijn voorstel om vol te houden word langzaam  vervaagd. Ik ben nu wel bang. Ineens voel ik een klap tegen mijn wang. Wauw hoe krijgt die gast het voor elkaar me precies op hetzelfde plekje te slaan als mijn vader gister deed? En nu doet het extra pijn. Ik zien dat ze me allemaal uitlachen. Dan eindelijk hoor ik de schoolbel en mag ik eindelijk even weg van Jason en zn vrienden. Ik ben blij dat ik niet meer bij hem in de klas zit. Ik ga naar mijn kluis en haal mijn boeken eruit. Onder de les krijg ik een berichtje van mijn vriendin die bij Jason in de klas zit. Jason was van plan om mij weer eens voor gek te zetten. Nadat de wiskundeles was afgelopen kon ik eindelijk naar een leuker vak, ik ben zo slecht in wiskunde en die man kan echt niet uitleggen. Als ik bij bv aankom ga ik gelijk aan mijn tekening verder. Ik heb niet veel vrienden dus veel kletsen doe ik toch niet. Na een paar minuten ben ik helemaal geconcentreerd bezig met mijn tekening en het lijkt even of alle problemen zich vanzelf oplossen. Na 2 uur bv is het pauze. Ik ga naar mijn kluis, en tot mijn schrik vallen er 2 enveloppen uit. De 1e is van Jason. Er staat op dat ik na schooltijd naar de kluisjes moet komen. De 2e envelop is van iemand die ik niet ken. Als ik de envelop openmaak zie ik op de brief met grote koeienletters IK ZIE JOUW OVERAL EN ZAL JE BLIJVEN VOLGEN TOT …… ok dat had ik niet verwacht. Ik kijk uit het raam en zie iemand nog snel achter een boom wegduiken. Ok dit is dus geen grapje. Wat is mijn leven toch weer leuk ahum sarcasme. Na schooltijd blijf ik maar even bij  mijn kluis wachten. Als na 10 minuten er nog niemand is ga wil ik naar huis gaan. Als ik over straat loop zie ik Jason lopen. Hij loopt een beetje mank. Wat is er met hem gebeurd. Als ik Jason heb ingehaald zie ik dat hij een blauw oog heeft en een bloedneus. Wat is hier gebeurd????? Ik vraag het hem maar anders is het ook zo stom om niets te zeggen. Als Jason mij ziet begint hij bang te kijken. Sinds wanneer is het omgedraaid dat hij bang is voor mijn en ik niet voor hem? Het enigste wat hij zegt is dat ik bij hem uit de buurt moet blijven omdat hij anders weer in elkaar zal worden geslagen. Nu snap ik er helemaal geen moer meer van. Ik besluit maar om naar huis te gaan. Niet dat het daar beter is maar waar moet ik anders heen. De boomhut leek mij toch niet zo’n goed idee. De vorige keer toen ik zoveel had gemist en veel onvoldoendes had gehaald hadden ze van school mijn vader gebeld en toen ik weer thuiskwam heeft hij mij op niet zo’n leuke manier verteld dat ik dat nooit meer moest doen. Als ik thuiskom zie ik een briefje op de tafel liggen waarop staat dat ik voor 6 uur eten  moest klaar hebben staan. Ik keek in de kast en zag dat we niets meer hadden dus moet ik ook nog boodschappen doen. Als ik bij de supermarkt ben zie ik dezelfde jongen als vanmiddag die achter de boom sprong. Ik ging snel een ander gangpad in. Jammer genoeg voor mij kwam de jongen ook dat pad in. Ik liep zo snel mogelijk naar de rekken waar ik dingen van nodig had en rekende snel af. Toen ik weer buiten was voelde ik me pas weer een beetje veilig. 

heey zou iedereen die dit leest please willen zeggen of dit wel een goed verhaal is, ik ben er namelijk een beetje onzeker over 

xxxxxx

Beautiful and horrible life (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu