Beautiful and horrible life 14

108 10 4
                                    

Harry POV

amber heeft zich dus voorgesteld aan mij en lacht super veel. ze is best aardig, zolang ze zich maar niet met mij gaat bemoeien vind ik het goed.  we moeten nu dus samen naar Lottie gaan zoeken. en Lynn moeten we ook meenemen. dit gaat leuk worden *sarcasme* ik wil een keer vakantie. maar als ik dat zeg vliegen er waarschijnlijk allemaal schldwoorden om me heen. de eerste keer dat ik het vroeg was ook gelijk de laatste. Amber loopt een beetje te vertellen over aardappelen. ik trek me er niks van aan. hoef ik in ieder geval niks te zeggen. we lopen weer naar buiten en gaan op zoek naar het huis van Lottie. we hadden net in papieren gezien waar Lottie woonde. we liepen naar Lottie's huis. toen we stiekem naar binnen glipten via het open raam, zagen we allemaal flessen met wijn en blikjes bier staan. we onderzochten snel alle kamers, maar we zagen nergens Lottie  lopen of wat dan ook. we besluiten om maar weer te vertrekken. Amber en ik bestuderen de foto van Lynn en daarna de foto van Lottie nog eens goed en besluiten om gewoon wat rond te slenteren. misschien komen we ze tegen. als we bij de winkels aankomen zien we iemand lopen dat Lynn wel eens kon zijn. ze loopt alleen wel met een jongen mee met bruine haren. ik stoot Amber aan, die het ook al had gezien. we beginnen achter haar aan te lopen. 

Lexy POV

ik loop samen met Louis door de winkelstraat. we houden allebei erg van shoppen. ik loop hand in hand met hem. ik heb het gevoel dat iemand achter me aan loopt. ik kijk snel achter me maar er lopen alleen een jongen en een meisje. Louis en ik gaan snel een winkel in. ik ga dichter tegen Louis aanlopen. volgens mij vind Louis dat alleen maar fijner. al snel vergeet ik alles weer. Louis komt aanlopen met een leuk broekje die ik wil aanpassen. Louis lacht naar me en daagt me uit. 

Louis = LO Lexy = L

LO:' ik heb een betere smaak dan jouw ;P' 

L:'dat dacht ik ff nie. ik heb een hele goede smaak!''

ok ik moet toegeven Louis heeft een goede smaak.

ik loop langs hem heen naar de pashokjes en geef hem een klap op zn kont. Louis kijkt me met een gemene grijns aan. ik ren snel na een pashokje en doe het gordijntje ervoor. 

LO;' jij bent niet eerlijk! meestal zou ik nu wachten maar nu ga je ervoor boeten.' hij komt snel bij mij in het pashokje staan. 

L:'sorry ik geef me over!'

Louis kijkt me lief aan. langzaam komt hij dichterbij en even later voel ik zijn zachte lippen op de mijne. ik geniet van dit moment. de vlinders vliegen in het rond. het is geweldig. ik voel hoe Louis zijn hand op mijn wang legt. gelijk staat mn wang in de fik. ik weet niet meer wat Louis allemaal met mn gevoelens doet, maar 1 ding is zeker ik houd van Louis, hij is de liefste die ik ooit heb leren kennen. ik knuffel hem daarna helemaal plat. dan ineens word ons moment verstoord doordat iemand het gordijn wegtrekt. ik schrik me helemaal kapot. Louis gaat beschermend voo me staan. het is die jongen met krullen en het meisje.

Harry = H  en Amber = A

LO:' wat moeten jullie van ons?!'

H:'is dat Lynn die moeten we hebben!' het meisje legt een hand op de schouder van de jongen. hij ziet er erg boos uit. 

A:'sorry hij is een beetje boos. mijn naam is trouwens Amber en dat is Harry.'

L:'wat is er met mijn zus Lynn ??? wat moet je van haar? heb je haar gezien, ze is weggelopen bij ons thuis.'

H:'ik heb geen idee waar ze is maar wij zoeken haar!'

A:'Harry dit heeft geen zin! dit is Lynn niet, we zullen verder moeten zoeken. en trouwens sorry voor het misverstand.' 

snel liepen Harry en Amber weer weg. 

Harry POV

H;'we zullen weer terug moeten naar 'de baas'.

A:'waarom zeggen we niet gewoon Paul ???

H:'weet jij zijn naam ?? die heeft hij nog nooit tegen mij gezegt!'

A:'oh dan weet je het nu. we gaan weer terug ik heb het gehad. misschien akn hij er wat mee als we zeggen dat we Lynn haar zus hebben gezien.

~bij Paul~

Paul = P

A:' we zijn er weer, het  is alleen niet veel geholpen. behalve dat we haar zus hebben gezien.

P:'ik moet jullie ff voorstellen aan MIJN  nieuwe helpster.'

A:'oh leuk!!!  hoe heet ze ???'

P:'ze heet Illy en ze gaat mij helpen met informatie zoeken en dat soort dingen. en jullie mogen jullie NIET met haar bemoeien!.'

A:'sorry we wisten niet dat je gelijk boos werd!  wij gaan er weer vandoor we zien Illy de volgende keer wel.'

Amber POV

zo Paul was niet erg aardig. hij had zeker een slechte bui. dat heeft iedereen wel eens ;P

(Amber's outfit aan de zijkant ;))

heeyyy sorry dat het de laaste tijd allemaal zo lang duurt :,(  vergeef me please !!!

vote/comment/follow daar word ik blij van :)

xxxx

Beautiful and horrible life (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu