ik ben in de dagen die ik met Lynn heb doorgebracht meer van haar te weten zien te komen. ze zat op dansles en hield erg van tekenen. ik hield hier ook erg van. we hadden besloten dat we samen op dansles zouden gaan. ik had nog nooit op dansles gzeten en het leek me echt ontzettend leuk. ze had op haar vorige school een vriendje gehad, hij was de populairste jongen van de school, maar toenn zij hem betrapte omdat hij een ander meisje zoende had zij het uitgemaakt. maar omdat hij zijn populariteit niet kwijt wou had hij lelijke dingen over Lynn gezegd. daardoor gingen veel mensen haar pesten en toen was ze van huis weggelopen. toen ik op een dag langs de winkels liep zag ik een krant met een foto van Lynn erop met eronder de woorden VERMIST ik besloot om de krant te kopen en het aan Lynn te laten zien. toen Lynn het zag begon ze te huilen ze wou niet terug maar ze kon hier ook niet voor altijd blijven, want mijn vader zou over een paar dagen terugkomen. we besloten dat we in die dagen een slaapfeestje zouden houden. ik nodigde de vrienden uit die ik had en we besloten het op een vrijdagavond te doen. mijn vader zou maandag pas thuiskomen. hij wou altijd in het weekend een soort vakantie vieren, wat mij nu wel goed uitkwam. ik was nu al een paar weken niet meer naar school geweest en besloot om naar een andere school te gaan. Lynn zou eerst ook gaan maar door de foto in de krant leek het ons te gevaarlijk. ik had besloten dat Lynn in de boomhut moest slapen en dan zou ik haar wel eten en soms schoolboeken of iets anders geven. er was een riviertje in d buurt zodat ze zich daar kon wassen. op donderdag gingen we de boomhut klaarmaken. ik had er een paar kussens ingelegd en er daarna niks meer aangedaan. we kochten een paar goedkope kussens erbij en namen die mee met een vooraad met eten voor als ze tussendoor honger kreeg. ik leende een paar boeken van mijn vriendin.we maakten de boomhut gezellig en legden er een kleed bij voor als het 's nachts koud zou worden. we timmerden de gaten dicht. gelukkig hadden mijn moeder en ik een goede smaak en hadden we er alles aan gedaan om het zo mooi mogelijk te maken. we hadden gordijntjes en raampjes en luikjes en noem maar op. daarna gingen we alles klaarmaken voor het slaapfeestje. ik had er zin in !
misschien iets korter maar ik heb nu niet veel tijd :)
xxx
JE LEEST
Beautiful and horrible life (one direction)
Fanfictiondit verhaal gaat over Lottie. ze word mishandelt door haar vader en leert in haar leven nieuwe mensen kennen, maar of die het beste met haar willen is nog maar de vraag. lees het in beautiful and horrible life. xxxx sorry ik ben heel slecht in besch...