beautiful and horrible life 16

79 9 3
                                    

Lottie POV

ik ben net wakker geworden. ik was een poosje bewusteloos geweest. Lynn kijkt me heel erg ongerust aan. heb ik wat raars gedaan. hebben ze door dat mn vader me soort van uit het huis heeft gezet. Nina heeft haar moeder erbij gehaald want die is dokter. volgens haar moest ik uitrusten en veel liggen. ik ging op bed liggen en al snel sliep ik. ik droomde over Zayn en mij. het was fantastisch. hij had me uit gevraagd en zei dat hij van me hield. zou het ooit in het echt gebeuren??? ik hoopte van wel. ik hield enorm veel van hem. hij was erg knap en erg sexy. ik zakte weer weg in mn slaap. ik sliep nu zonder een droom te dromen. 

Zayn POV

ik had weer z'on bui. dan miste ik Lottie zo erg dat ik wou huilen en de muren dacht te kunnen kapot slaan. ik wist dat ik het niet kon maar toch het zou leuk zijn als het kon. dan kon ik naar Lottie gaan en haar knuffelen. zou het goed met haar gaan ? waar zou ze zijn ? ik mistte haar. elke keer dacht ik weer aan haar mooie haren en alles wat haar mooi maakte. wat als ze nu eens iemand was tegen gekomen waar ze verliefd op was geworden? dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Soumaya zat naar me te kijken hoe ik uit ellende met mn handen tegen de muur begon te slaan en hard begon te schreeuwen. na een poosje was ik vermoeid en liet ik me op de grond zakken. al snel viel ik in een lichte slaap. na een kwartier werd ik alweer wakker. Soumaya zat naast me naar me te kijken maar ze zei niks. ze keek alleen maar. ik herkende die momenten. dan wachte ze af wanneer ik er zelf over begon. na een lange stilte begon ik er zelf dus maar over. zoals ik al zei kon Soumaya erg goed luisteren en ze wist meestal ook wel hoe ik dingen kon oplossen.

Zayn = Z en Soumaya = S

Z:'ok ik moet dus beginnen. voor de zoveelste keer ik mis Lottie enorm veel en ik voel me hopeloos. ik wil naar haar toe en haar vasthouden. maar dat kan dus niet omdat ik gevangen zit hier.' 

S:'ik weet hoe je je voelt. je weet dat ik op je ben en je ook het liefst wil vasthouden maar dat kan ik ook niet. ik  ben jaloers op Lottie en als zij de kans niet aanpakt om samen met jouw te zijn dan zal ik die kans met beide handen aanpakken. maar daar hebben we het nu niet over. ik denk dat je moet wachten tot 1 van de mensen komen die eten brengen. dan maak ik een praatje met die gast en dan probeer jij te ontsnappen.' 

Z:'nee als ik ga ontsnappen dan ontsnap jij mee. kan ik misschien de sleutel stelen? dan kunnen we samen ontsnappen. ik laat jouw hier nooit maar dan nooit alleen achter. ik gun niemand het om hier te blijven.'

S:'ok dan steel jij de sleutel en ik houd die gast aan de praat ? dan ontsnappen we samen. ok is dat goed?'

Z:' yes ! is goed en wil je helpen met het zoeken naar Lottie? ik wil haar zo graag zien!!!'

S:' ok is goed, we kunnen dit samen doen! ik geloof dat we hier snel weg zijn!.'

Lexy POV

Louis en ik hadden samen een leuke avond. we hadden samen de hele avond op de bank zitten knuffelen. het was nu al tijd dat Louis naar huis moest. Louis nam afscheid, maar er knaagde iets binnenin mij. toen Louis net de deur wou uitlopen knuffelde ik hem van de achterkant. ik voelde hoe Louis zich omdraaide en me terug knuffelde. ik hield van die momenten. ik hield ervan om samen met hem te zijn. ik snoof zijn geur weer op, elke keer verbaasde ik me weer dat hij zo verschrikkelijk lekker rook. ik voelde dat Louis zich terug wou trekken, maar ik drukte me weer tegen hem aan. ik wou bij hem zijn. toen ineens duwde Louis zich van me af. ik keek hem bang aan en wou bijna gaan huilen. ik maakte me enorm veel zorgen om Lynn. waar zou ze toch zijn? zou ze nog dezelfde gezonde meid zijn die ze toen was? ik wu haar zo graag zien. ik voelde dat een vinger onder mn kin mn hoofd omhoog duwde. ik keek recht in Louis zijn mooie blauwe ogen. in die ogen las ik bezorgdheid en liefde. toen barste er iets van binnen in me. de tranen rolden over mn wangen. ik kon ze niet meer inhouden. ik voelde dat Louis met zn vingers mijn tranen wegveegde. Louis sloot de deur en knuffelde me nu lang en lief. hij nam me mee naar de woonkamer en vroeg wat er was. ik vertelde hem dat ik me zorgen maakte om Lynn. ze was nog steeds mn lieve zus ook al was ze weggelopen. Louis snapte me helemaal en keek me lief aan. hij vroeg of hij vanacht moest blijven. ik knikte snel, ik wou niet alleen zijn vanacht. ik kleede me snel uit en ging in bed liggen. al snel voelde ik dat het bed veerde en ik voelde hoe Louis tegen me aan kwam liggen en zijn armen om me heen sloeg en me een kus op mn haar gaf. ik draaide me ahlf om en gaf hem een zoen op zn mond. zo met Louis naast me viel ik in slaap. 

heyy dit is weer een hoofdstukje 

ik heb het gevoel dat niet heel veel mensen dit lezen maarja bedankt voor diegenen die het wel lezen en het mooi vinden <3

xxx me 

Beautiful and horrible life (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu