als ik de deur open doe staat voor mij...... MN VADER. ik weet even niet hoe ik dit moet oplossen. dan ineesn zeg ik expres heel hard 'heey pap bent u al eerder terug !!! zal ik u even helpen met uw koffer?' ik hoop dat mn vriendinnen het hebben gehoord en dat ze snel al de rommel opruimen en zich verstoppen. mijn vader stapt n het huis binnen en ik hoor zacht gerommel in de kamer. mn vader blijkt het ook door te hebben en vraagt wat er aan de hand is.ik zeg maar snel dat dat de wasmachine is die wat geluid maak. gelukkig vraagt mn vader niet verder. als hij de kamer binnen loopt liggen er alleen een stapeltje kussens en een paar kruimels in een hoekje. als ik ook naar binnen loop zie ik een paar vriendinnen achter de bank zitten en de rest is verspreid achter de kasten in de woonkamer. na een poosje komt mn vader al weer aanlopen met een fles wijn, en bij de meeste mensen doen ze dat in een glas, maar mijn vader drinkt gewoon uit de fles en de fles is binnen 5 minuten leeg. hij schreeuwd tegen mij dat ik een nieuwe fles moet gaan halen. zal ik het doen of niet. hij zal dan wel sneller slapen en dieper slapen zodat mn vriendinnen sneller wegkunnen. ik pak een fles met wijn en gooi er nog wat extra sterke drank bij-in. al snel is die fles ook al weg en boert mn vader er op los. ik stuur een stiekeme veruntschulding naar mn vriendinnen. sommigen kijken verbaasd de ander bang en anderen lachen erom. ik ben denk ik straks de klos dan mept hij er weer op los, en eerlijk gezegd wil ik niet dat mn vriendinnen dat gaan zien. ik loop naar boven en als ik terug kom slappt mn vader al. ik leg nog snel een kleed over hem heen en luister of hij echt slaapt. na een poosje wenk ik mn vriendinnen. ze komen snel uit hun schuilplaatsen en nemen hun spullen stiekem mee. als ze weg zijn ben ik weer rustig en vant de meeste spanning van me af. ik besluit om maar naar bed te gaan en te wachten hoe mn vader morgen reageert. ik ben echt nog totaal niet moe en besluit om maar iets te gaan tekeken, ik teken een meisje die in de wind staat met een gelukkige glimlach op haar lippen en die naar de toekomst kijkt waar de zon opkomt. achter haar staat een monster maar er staat een groot en stevig hek voor en het meisje heeft de sleutel in haar handen geklemd zodat het monster van het ongeluk niet bij haar kan komen. ik berg de tekening op en doe mn mn best niet eens meer om andere kleren aan te trekken, ik ben nu zo moe dat ik als een blok in slaap val.
hey het is misschien een kort hoofdstukje maar beter iets dan niets toch ??? :)
vote/comment
xxx
JE LEEST
Beautiful and horrible life (one direction)
Fanfictiondit verhaal gaat over Lottie. ze word mishandelt door haar vader en leert in haar leven nieuwe mensen kennen, maar of die het beste met haar willen is nog maar de vraag. lees het in beautiful and horrible life. xxxx sorry ik ben heel slecht in besch...