Prolog

329 11 3
                                    

Ahoj ja jsem Mia LorencJe mi 16 let.Bydlím v New Yorku a chodím na střední školu kde jsem kapitánkou roztleskávaček.Naše škola se dělí do tří skupin.První skupina jsou outsajdři tam patří lidi co se sem dostali jen kvůli známkám,jsou to většinou šprti,kteří nemají bohaté rodiče.Druhá skupina jsou normální lidé,kteří nestojí o slávu někteří nemají bohaté rodiče a  taky se sem dostali jen kvůli známkám,ale jsou věšinou hezcí.Třetí skupina nebo jak si nechávají oni říkat je Elita to jsou lidi co mají bohaté rodiče a zaplatili jim tuto školu.Patří sem fotbalisti,roztleskávačky a lidi co jsou fakt sexy anebo něco dokázali.Bohužel ja patřím mezi Elitu,i když jsem se dostala díky svým známkám jsem kapitánkou roztleskávaček a tak se nemůžu zbavit ostatních co patři mezi Elitu.Snažila jsem se odtamtud dostat,ale oni si vás najdou a vtáhnou zpátky mezi ně,proto jsem se rohodla že z každého outsajdra udělám Elitu.Je to jednoduché začnu s někým s nich chodit on mě odkopne ja jsem ta co je litována a on je za frajera.BUM a je v Elitě.Nechápu že mi na to ještě nikdo z Elity nepřišel,ale nějak mě to netrápí nepatří zrovna mezi nejchytřejí.Snad jste můj život pochopili,i když se vám nebudu divit že nechápete ja svůj život taky nechápu.

Holka z Elity [Hotovo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat