Odjezd

66 6 2
                                    

Konečně po deseti měsících mučení přišel ten osudný den kdy dostaneme vysvědčení a do tohohle ústavu nevkročím dva měsíce.

Za celý školní rok to bylo snad první ráno co jsem neměla problém se vztáváním.Oblékla jsem si vhodné oblečení na tak slavnostní událost.Ano beru to jako slavnostní událost,přeci je konec mučení kdo by neoslavoval?

Zbytek rána probíhal jako obvykle,až na to že jsem nešla do školy pěšky,ale odvezl mě tatka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zbytek rána probíhal jako obvykle,až na to že jsem nešla do školy pěšky,ale odvezl mě tatka.

Když jsem vešla do školy všichni byli nádherně oblečení,až na nějaké vyjímky.Vešla jsem do třídy a posadila se na své místo.Málokdy máme celá třída společnou hodinu a tak si ani nepamatuju kdo vedle mě sedí.Zazvonilo na hodinu a do třídy přišli ostaní.Zahledlá jsem taky jak Aron vchází do dveří.Sedl si vedle mě a nadále kecal se svou partičkou.Zanedlouho přišla naše třídní Anna Kubátova,kterou máme taky na český jazyk.

Nebudu vás tu nudit dalšími zbytečnostma jen vám nějak ve zkratce řeknu zbytek dne ve škole.Učitelka nám popřála krásné prázdniny a takové ty kraviny co říkají učitelky pokaždé.Potom jsme se odebrali do velké tělocvičny kde má proslov ředitel a další důležité osoby.Proslov je každý rok pomalu stejný,takže nuda je to spíš mučení,aby nám mohli zkrátit prázdniny aspon o půl hodiny.Vrátili jsme se zpátky do třídy učitelka rozdala vysvědčení a mohli jsme jít domů.Sláva!

Domů jsme musela jít tentokrát pešky.Netrvalo mi to dlouho a ja jsme si mohla začít užívat prázdniny.První co jsem udělala bylo že jsem hodila s kabelkou o zem a zapla písničky naplno.Nikdo doma není,takže nikdo ko by mi mohl kazit zábavu.Po vítězném tanečky už jsem jen tak tančila do rytmu hudby.netrvalo dlouho a ja jsem odpadla na gauč.Zapla jsem si facebook a napsala status:Konečně budu mít klid od toho ústavu!!

Už zítra odjíždím na tábor.Začala jsem si balit věci at to mám co nejdřív.Prvně jsem si nahromadila všechny věci co si sebou vezmu a potom začala hledat tašku do které dám tu obrovskou hromudu oblečení,hygieny a různých drobností.

Ve tři přijela mamka.Hned první co chtěla bylo vidět moje vysvědčení.Klasika.Ukázala jsem jí ho tedy.Vypadala spokojeně."Dobře můžeš jet na deset dní k té kamarádce"jásala bych kdybych to už dávno nevěděla.Pokračovala jsem dál v balení na tábor.

Měla jsem vše hotovo až večer.Naposledy jsem si dala sprchu u nás doma a zalezla do postele kde jsem po 2 hodinovém dívaní na youtube usnula.

Probudil mě budík v 4:20.Vstala jsem z postele a oblékla jsem si náhodné obečení co mi ještě zůstalo ve skříni.Nebyla jsem se svým outfitem moc spokojená,ale nic lepšího jsem neměla.Nasnídala jsem se a dobalila všechny věci co jsem potřebovala.

Je 6:00 a vyrážím z domu na dáné místo kde se mám setkat i s ostatníma.Nasedla jsem na autobus,ketrý mame kousek od domu.Vystoupila jsem na nádraží kde už čekali i ostatní teenegři a vedoucí,kteří se mnou budou na táboře.Zatím jsem nepotakala Jamese.Seznámil jsem se s holkou,která tady byla taky poprvé a nikoho neznala tak jako já.Moc jsme si nerozuměli,měli jsme dost odlišné názory a koničky,ale myslím že časem se to změní a možná proto že jsme tak rozdílné si budeme rozumět a zažijeme spoustu legrace.Za chvíli máme odjíždět a ja jsem pořád neviděla Jamese.Bála jsem se že jsem sem jela zbytečně a nebo že jsme oba na různých táborech.Nastoupili jsme do vlaku.

**********

Zase vás zdravím pro mě strašně dlouhé době.Budu se ted snažit vydávat zase kapitoly normálně tedy obden,ale nevím jak se mi bude chtít,protože jak všichni víme blíží se konec školního roku a taky je ted čas na opravování známek,kterých já nemám málo.První část kapitoly jsme uvažovala že přeskočím,protože je to provokace jak pro mě tak i pro vás,protože už zbývají necelé tři týdny a  je konec školního roku.A přiznej me si že většina lidí se na prázdninay fakt hodně těšíme,jak budeme 24 hodin sedět jen u počítače a ven nevystrčíme ani nos,aspon ja to tak většinou mám.Zase příště Pa <3

Holka z Elity [Hotovo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat