Nečekaný zvrat

48 5 2
                                    

Ráno nás probudili trošku později než obvykle.Obvykle nás budí v 7:30,ae protože dneska jedeme do města tak nás probudili 8:00.Dnešní ráno probíhalo jako obvykle,až na to že při snídani se na sebe Michael a James dívali vraždícím pohledem.Snad poprvé při našem stolu bylo ticho.Nevydrželo to dlouho a ja se musela zeptat."Proč jste se poprali?"přesměrovali svoje pohledy na mě a potom na sebe,ae ted se na sebe nedívali vraždícím pohledem spíš zmateným."Řekneme ti to po snídani.Na kopci"ne že jsem musela přetrpět celou noc,ale ted musím i snidani přetrpět s pocite že to nevím.

Dočkala jsem se.Stála jsem na stejné místě kde jsem měla poprvé piknik s MIchaelem a poprve jsem se tu s ním políbila.Obyčejný kopec,ale neobyčejné vzpomínky.Netrvalo dlouho a přišli i ti dva.Bylo pro mě překvapení že jdou spolu."Takže opět se ptám proč jste se poprali?"James se zhluboka nadechla a začal "Bude ti stačit jenom kvůli tobě?" MIchael se sarkasticky zasmál."Jen ji řekni celou pravdu.To proč jsi tu i ty.Celý tvůj příběh určitě si ho ráda vyslechne".Kyvla jsem směrem k Jamesovi at už konečně mluví."Tak jo řekni ti celý příběh co jsem říkal i Michelovi.Začalo to jednou ve škole,když jsem přišel jako nový na školu.Potkal jsem tě a zamiloval jsem se.Ty sis mě ani nevšimla,jak bys mohla přes ty otravné holky co za tebou pořád dolízali.Přejdu rovnou k věci už tak je to pro mě dost trapné že ti to vůbec říkam.Nikdy jsem si nemyslel že ti tohle řeknu,ale je to tu.Určitě si pamatuješ jak tě Aron sledoval a byl něco jako tvůj stalker.Vlastně to nebyl on,ale ja.Neměl jsem tolik času abych byl pořád při tobě a víc se o tobě dozvěděl.Mám bohatého strejdu,který byl taky stalker jedné holky a ted je jeho manželkou a jsou spolu štastní,když jsem mu o tobě řekl nábidl mi že by mi dal peníze,abych někomu zaplatil,aby o tobě zjistil informace.Napadlo mě že by Aron byl docela dobrá volba.Profíci jsou dost drazí a nikdo jiný by ze školy neudržel to tajemství že jsem ho najal.Aron ale nechtěl pomalu získavat informace a tak se vydal do tvého domu.Bylo to tedy když byla bouřka,když jse zjistil od něho že tě praštil a svléknul tě myslel jsem že ho zabiju nebo aspon zmlátim,ale uvědomil jsem si že kdybys věděla kdo byl u tebe doma a pak zjistila že jsem ho zmlátil že by ti to mohlo dojít.Nechal jsem ho.Tady ten tábor nebyl náhoda.Nechtěl jsem at skončí škola,protože by to pro mě znamenalo že tě 2 měsíce nebudu vídat.Naštěstí ses podele mě do mě aspon trošku zabouchla a ja ti řekl že pojedu na tábor,když jsem zjistil že ses taky přihlásila nemohl jsem tomu uvěřit.Presunu se na tábor.Všechno co se pro zatím stalo jsem řekl Michelovi a taky jako Aronovi jsem mu navrhl jestli mi o tobě nzjistí pár informací,abych na tebe zapůsobil.Hrálo mu do karat že tě přistihnul jít na koncert a zařídil si s tebou piknik.Když o tobě zjistil tolik informaci hned jsem toho využil a poslal ti tulípany se vzkaze.Nedošlo mi že si to říkala jenom jednou klukovi s celého campu.Nějak se stalo že se do tebe Michael zamiloval.POtom jste se políbili a ja vas viděl.Vybuchnul jsem vzteky s toho že ses nebránila a že on měl vbec odvahu tě políbit.Takže jsem ho praštil a on mě takhle to postupovalo až jsme se začli prát.Ted znáš celý příběh"nevěděla jsem co na to říct.Tak jsem neříkala nic a odešla jsem.No spíš utekla jsem.Volali za mnou,ale ja se i přes to neotočila.Doběhla jsem do chatky Katy byla na poradě a Grace s Juliet byli pryč.Sesunula jsem se na zem a přemyšléla jsem o tom co mi řekl James.Nebylo to jediné o čem jsme přemýšlela.Taky o tom kdyby jsem si musela mezi něma vybrat,kterého bych si vybrala.

****************

Ted jste určitě v šoku co jsem to vymyslela.Na tuhle kapitolu jsem se těšila.Kdo něco takového čekal?Zřejmě nikdo.Doufám že vás to moc nezklamalo a že jste spíš naopak nadšení z toho že se stalo něco zajímavého v příběhu.Chci vám poděkovat za to že tenhle příběh čtete a hlasujete pro něj.Zase příště Pa <3

Holka z Elity [Hotovo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat