Je tu

89 8 2
                                    

Zapla jsem pojistky.Došla jsem rychlým krokem zpátky do kuchyně.Vzala jsem si nůž a přesvědčila sama sebe prohledat celý dům.Zbýval mi už jen můj pokoj.Pomalu jsem otevřela dveře a vkročila do pokoje.Ucítila jsem silnou bolest hlavy a pak byla tma.

Probudil mě můj otravný budík.Spalajsem ve svojí posteli.Když jsem si uvědomila co se včera večer stalo rychle jsem si sedla,ale to jsem neudělala správně.Pořád mě bolela hlava s té rány.Porozhlídla jsem se po pokoji,ale nenašla jsem nic,ani nikoho kromě vzkazu.

Pro Miu

Mila Mio nechtěl jsem ti ublížit,ale nedala jsi mi na vybranou.Snad tě to moc nebolelo a ani nebolí.Věřmi nechtěl jsem ti ublížit,jenom jsem ti chtěl dokázat že jsem lepší člověk,než jakého mě znáš,ale vše jsem podělal.Doufám že mi odpustíš tohle malé nedorozumění.

Ve spodním prádlem vypadáš fakt sexy.Snad ti nevadí že jsem tě převlíknul do pyžama,ale neboj se spodní prádlo jsem ti nesundal,i když mě to velice lákalo.Doufám že to nebylo naposledy co jsem tě víděl jen ve spodní prádle.

Tvůj Stalker nebo Anonym jak chceš

Musím uznat že většího kreténa jsem nepotkala.Když chtěl být lepší člověk tak se se mnou má seznamit normálně,a nebo si se mnou normálně psát,ale on ne on mě musí vyděsit k smrti a pak mě málem zabil.Co si o sobě myslí nemělžádné právo mě převlíkat.Je to uchyl.Dneska pokud mě jěště někdo naštve tak slibuju že mu jednu vrazím.

S pocitem že doma už nikdo není jsem vyšla z pokoje.Rodiče se museli domů vrátit brzo a taky brzo odjet,protože mi nechali na lince vzkaz.

Mio jeli jsme s tetou Lis a strejdou Georgem na pár dní kempovat.Dlouho jsme se neviděli a ty víš jak moc má tvůj otec rád kempvání a nenechal si ujít příležitost a všechny ná donutil že si na pár dní pujdem zakempovat.Na poličce jsem ti nechala peníze,kdybys něco potřebovala.Možná někdy nebudeme dostupní,tak se pak nelekni.Bude tě kontrolovat sousedka jestli si v pořádku.Uvidíme se brzo.

Mama

Co to dneska všichni mají s tím že mi nechávají vzkazy.Vzala jsem si jablko z ledničky a chystala se do školy.

Po cestě do školy jsem si uvědomila,že rodiče budou na pár dní pryč.Tohle znamenalo jen jedno že možná ta minulá noc se bude opakovat.

******

Ahojky.Nevím jak vám,ale ja si připadám jak bych psala nějaký horor.Chci vám poděkovat za 60+ shlednutí a za 10+ hlasováni.Je to pro mě neuvěřitelné že takhle rychle to narůstá.Jěště jsem se vás neptala jestli jste spokojení s tím že jsou ty kapitoly krátké,al vycházejí každý den.Už někdo má podezření kdo by mohl být ten stalker neboli anonym?Zase příště Pa<3

Holka z Elity [Hotovo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat