Rozhodnuti?

37 4 2
                                    

James seděl celou cestu vedle mě.Sama jsem došla do chatky.Juliet a Grace už tam byli.Kdy mě ztihli předběhnout?Otevřely se dveře a v nich stála Katy "Čauko.Mio venku tě čeká nějaký Michael." vykulila jsem oči do prázdna."Nevíš co potřebuje?" přemístila jsem se ke dveřím."Ne nevím.Ptala jsem se ho,ale on to řekne jenom tobě" poslední větu řekla laškovným tonem.Prošla jsem kolem Katy ven kde už čekal Michael.Počkala jsem ještě než Katy zavře dveře."Co potřebuješ Michaeli?" byl ke mě otočený zády.Jen se na mě podíval a pokynul at jdu za ním.Určitě taky nechce aby nás viděli moje spolubydlící na chatce.NA tom kopci jsem ted docela často.I ted mě tu Michael dovedl."Proč si nám neřekla že miluješ někoho jiného?!My s snažíme zaujmout a ty si tam mezitím flirtuješ s někým jiným!!To ti jako nejsme dost dobří?!Nebo ti nestojíme za to,abys nám řekla že sis našla někoho jiného?!" začal na mě vřískat.Je dost možné že to šlo slyšet do nějakých chatek."Neřvi tolik.S nikým nechodím jak si na to přišel?"šeptla jsem na něj."Jen se nedělej že to nevíš.Viděl jsem tě s tým blondákem" tak to byl gol.Kdyby opravdu se mnou chodil tak by to byl jenom sen,protože on můžeme mít snad každou holku na světě stačí jenom aby mluvila anglicky. "Víš vůbec kdo to je?Jasně že nevíš.Je to Niall Horan s nejpopulárnější skupiny vůbec s One Direction"."Tak ty si myslíš že tě beru jenom jako kamarádku?Tak to neznáš slavné lidi.Jen s chtěl s tebou vyspat.A ty jsi se s ním určitě vyspala,protože si jenom coura a ja jsem chtěl s tímhle chodit"až ted jsem poznala že je totálně nality,ale to ho neomlouvá za to co mi řekl.Nechtěla jsem ho už nadále poslouchat a taky nechci,aby mě viděl brečet.Utekla jsem do lesa.Neběžela jsem dlouho.Přes slzy jsem neviděla na cestu a kvůli takovému kreténovi si něco neudělám.Sedla jsem si na pařez stromu."Jsi v pohodě?" někdo na mě promluvil a sedl si vedle mě na pařez.Otřela jsem si slzy s očí apodívala see na člověka,který vedle mě seděl.Kdo jiný by to byl než James."Jak vždycký víš kde jsem?To mě snad sleduješ?"Objal mě kolem pasu.Projela mnou vlna užasného pocitu."Ne nesleduju jen,když přišel Michael do chatky byl nalitý.Nevím kde sehnal chlast,ale to mi v tu chvíli bylo jedno.Řekl že si potřebuje něco vyřídit.Podal mi flašku a odešel s naší chatky.Sledoval jsem ho.Viděl jsem jak jdete spolu na kopecMyslel jsem si jen to nejhorší a to že ho miluješ víc nž mě.Začal jsem pod kopcem taky pít.Pak jsem jen slyšel jak na tebe řve.Běžel jsem za vámi,ale když jsem přiběhl nebyla si tam.Ukázal mi kudma si běžela a tak jsem tě našel" v ruce pořád držel flašku."Můžu?" ukázala jsem na flašku.Byla skoro plná,takže toho moc nevypil.Podal mi ji.

Povídali jsem si a při tom pili.I když jsem byla na docela na mol věděla jsem jedno že jsem se rozhodla.Chci být s Jamesem s nikým jiným.Jak by vycítil že jsem se pro něj rozhodla.Začal mě dravě libat.Dožadoval se vstupu dovnitř.Potevřala jsem pusu a on vnikl.

*********

Tak jo už nás nečeká moc kapitol.Max. 2 kapitoly,ale rozhodla jsem se že bude i Holka z Elity 2.Mám vymyšlené o čem to bude,takže se máte na co těšit.Vyjde tady i samostatná kapitola o 2,ale to až uplně nakonci.Vím že se mi to nepovede,ale i tak,kdyby někdo měl nějaké otázky na různe postavy tak napište do komentářu.Zase přiště Pa <3

Holka z Elity [Hotovo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat