Přespávačka

92 5 2
                                    

Týden do velkých prázdnin


Už zbýva jen týden na dva měsíce vypadnu s tohohle místa.Jo lepší slovo jsem pro školu nenašla.Jen abyste byli v obroze co se stalo pomalu za ten měsíc.Ja a James jsme se stali dobří spolužaci je užasný nikdy jsem po nikom netoužila jako po něm a taky jsem nikdy nezažila,že bych se klukovi bála říct co si o něm myslím a co k němu cítím.Dělá za mě jiného člověka.Občas spolu zajdem ven,ale fakt jen občas,za ten měsíc jsme byli spolu ven jen 4 krát.Aron mi nahrál do karet,tím že mě stalkroval.Ted mě on ani nikdo z ELity neotravuje.Super!Dala jsem mu šanci to vše napravit a začít od znova,protože byl fakt hodně zdrcený kvuli tomu co si o něm myslm.Ano řekl jsem mu to narovinu a vubec jsem nezaváhala.Celá ja.Stali se z nás kamarádi nenějak velcí,ale něco mezi kamarády a spolužáky.S Chloe jsme se začali setkávat a hlavně bavit i ve škole,protož mě nechala Elita a nehrozilo že by jí otravovali,tak jak mě kdysi.

Vrátime se zpátky do reality.Je pátek odpoledne a ja s Chloe vymýšlím co budeme dělat.

Ja:Co dnes podniknem?

Chloe:Co tak přespávačka?Party ž mám dost a navíc zanedlouho se uskuteční jedna obrovská party na konec roku,tak si chci šetřit žaludek

Ja:To je dobrý nápad u tebe nebo u mě?

Chloe:Jasně že u mě ty víš že já mam větší pokoj a u tebe se nějakým zahadným způsobem vždy nudíme

Ja:Jo to máš pravdu.Za 20 minut budu u tebe

Chloe:Pohnisi

Ja:Jo

Zašla jsem dolů za mamkou,ale ta jak jinak něž spala.Jsem dost velká na to,abych se musela pořád ptát rodičů,jenom jim napíšu vzkaz.Pomyslela jsem si a šla napsat vzkaz.

Mami přespávám u Chloe doma budu na obět

Pa Mia

Dala jsem vzkaz na ledničku a šla se připravit.

Zbalila jsem si jen to nejnutnější a vyrazila.

Chloe už mě čekala venku."Ahoj kde si?Říkal si že za 20 minut tu budeš a ty příjdeš až za 21 minut."Nevím co mám zčít dělat dřív smát se jak je straný puntiřkář nebo ji vynadat že je to jen jedna minuta.Vybrala jsem si tu první možnost.Zastavila jsem se a začala se smát.Otočila se na mě a ve tváři jí hrál vraedný pohled.To mě uplně dodělalo a div jsem se naválela na zemi.Po 2 minutách strávením záchvatu smíchu jsem se konečně uklidnila.

Ja jsem tak trošku alkoholička.Aspon tak to tvrdí Chloe,ale ja si myslím že v mém věku snad všichni pijou.Dneska,ale nebudu sama kdo bude pít.Přemluvila jsem Chloe,aby si dala se mnou,jestli se ptáte kde jsme vzali chlast tak je to prosté její rodiče mají 'skrýš' na chlast."Vím že jsi říkala že si chceš šetřit žaludek na tu velkou párty,ale není lepší si ho nechat troku zvyknout,než by ti bylo na druhý den hrozně,tak ti taky bude hrozně,ale o trochu min."Ano přesně touhle větou jsem jí přemluvila.Pomalu jsme se vyplížila z pokoje a zamířili k chlastu.Vrtili jsme se do pokoje i s jednou vodkou.Její rodiče nic nepoznají,protože toho mají tolik že si toho nevšimnou.Ne že by byli nějací alkoholisti,ale mají hodně návstěv a ti mají v oblibě jim nosit chlast.

Vypili jsme jednu čtvrtinu vodky s 35% a byli jsme na mol,ale ne nějak moc.Co tahle,kdybys napsal Aronovi,at je stranda"Navrhla Chloe.Ja jsem bez zaváhání souhlasila a vytahovala mobil.Bylo těžké psát bezchyb,aby nic nepoznal a nezjisti že si z něho střílíme.

Ja:Ahoj Arone

Okamžitě zareagoval

Aron:Co se stalo že píšeš jako první?

Ja:Nevím co se to se mnou děje,ale myslím že tě miluju

Aron:Cože?Kde si?Musím tě vidět a přesvěčit se že je to pravda

Ja:Jsem ted s Chloe,ale ta se ted sprchuje tak za 5 minut před jejím domem?

Aron:Hned tam budu

Obě jsme dostali zachvat smíchu.Seběhla jsem schody dolů."Ty běž nahoru a můžeš to sledovat celé ze shora".Přikývla a znovu vyběhla po schodech,ale tentokrát nahoru.Upravila jsem se jěště v zrcadle a vyla ven jen v pyžamu,ani nevím kdy jsem se převlíkla.






Holka z Elity [Hotovo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat