Odstrčila jsem ho a odešla do svojí třidy.Nechce se mi ted řešit proč to udělal a co tím sledoval.
Jako vždycky jsem ve škole nedávala pozor,jen si opisovala poznámky z tabule.Nemohla jsem na nic jiného mylset,než na Arona a ten polibek.Je to sice kretén,ale umí fakt dobře líbat.Panebože co to tady blábolím.
Byl podvečer a ja jsem si připravovala vanu.Není to nějak moc dlouhá příprava,jenom napustím vodu s pěnou do koupele a k tomu jednu svíčku,abych měla co celou dobu pozorovat.Sundala jse ze sebe oblečení a lehla jsem si do vany.Chvili jsem tam jen tak ležela,ale začala jsem se nudit a plamínek mě přestal bavit.Vzala jsem si tedy mobil a hrála hry.Cinknul mi messenger."Broboha to nemůžu mít aspon jeden den klid?"Zašeptala jsem přes celou místnost.Vypla jsem ikonku a znovu začala hrát.Po dalších pěti minutách m napsal někdo zase.Udělala jse to samé co před tím a začla opět hrát,ale tentokrát už nečekal/a zase pět minut,ale psala pomalu co pět sekund.Neměla jsem na to nervy a rozklikla jsem ikonku.Anonym kdo jiny.
Anonym:Ahoj
Ty mě ignorujěš?
Podle mě jo
Odepiš
Ja vím že si tam
Nehceš mít tu koupel trošku zajímavější?
Ja:Ne nechci a jak vůbec víš že jsem ve vaně?
Anonym:To je tajemství
Ja:Nech mě napokoji,chci se normálně umyt
Anonym:Dobře nechám tě,ale udělám ti to trochu zajímavější
Ja:Co chceš udělat?
Anonym:Cvak
Vypla se elektřina,ale jenom v koupelně.Přes klíčovou dírku šlo vidět že se ve vedlejší mistnosti svítí.Neptejte se mě proč se tám svítí,byla jsem moc lína jít zhasnout.Celou koupelnu osvětlovalo světlo svíčky.Bylo to fakt úžasné,ale to nemění nic na tom že mi opět vypl elektřinu.Chudáky pojistky ty se tědka hodně nadřou.
Ja:Zapni zpátky ty pojistky
Anonym:Neboj vypl jsem je jenom v koupelně,abys to měla víc romantičtější nemůžu jít za tebou,abys tam nebyla tak sama?
Ja:Ne nechod sem!!!
Už asi bylo pozdě,protož někdo začal klepat na dveře.
******
Miluju to utknout v tom nejlepším.Doufám že vám nevadí že ted kapitoly vychází co druhý den.Minule jsem vám nepoděkovala že je tady přes 140 zhlednutí.Takže vám moc děkuji.Ted malá otazka z vašeho života.Taky si počítate kolik dní,týdny a hodin se budete ještě učit?Ja ano.Zase příště Pa <3
ČTEŠ
Holka z Elity [Hotovo]
Teen FictionVypla se elektřina,ale jenom v koupelně.Přes klíčovou dírku šlo vidět že se ve vedlejší mistnosti svítí.Neptejte se mě proč se tám svítí,byla jsem moc lína jít zhasnout.Celou koupelnu osvětlovalo světlo svíčky.Bylo to fakt úžasné,ale to nemění nic n...