Někdo zaklepal na dveře.Hned mi bylo jasné kdo to je.Bud James nebo Michael.Sázela bych víc na Jamese.Nechtělo se mi otevřít,ale ten kdo by za nimi vypadal velmi odhodlaný v tom že tady zůstane a bude klepat dokud mu neotevřu.Zvedla jsem se ze země a otevřela dveře.Stál za nimi James."Chci si s tebou o tom promluvit.Si tu sama?"."Jo jsem"Uhla jsem mu z cesty,aby mohl projít dovnitř.Společně jsme si sedli na mojí postel.Sedla jsem si do tureckého sedu na proti němu."Tak o čem si chceš promluvit?"chci to co jak nejdál oddálit,abych mu nemusela říkat co si myslím o tom co udělal."Ty víš o čem přesně si chci promluvit jen to chcš oddálit.Prostě mi to řekni"jeu se to řekne,ale pro mě je to težší říct co si myslím a co cítím."uhm...No myslím že by možná bylo lehčí kdybys neděl to co jsi udělal."ja jsem to zvládla řekla jsem co citím."Mám na tebe ještě jednu otázku.Koho si vybereš mě nebo Michela.Viděl jsem tě jak se s ním líbaš a nevypadala jsi že je ti to nějak proti srsti."očekavala jsem že ted vejdou holky do pokoje a ja nebudu muset odpovídat,protože tak je to vždycky ve filmu.Nikdo nepřišel a ja tam jenom seděla a hypnotizovala dveře."Ja nevím.MOžná nechci ani jednoho z vás kdo ví.Měl bys už jít nechci aby se mě holky vyptávali co si tady dělal sám jen se mnou měli by zas jenom blbé kecy"Neměl nic proti.Vstal z postele.Otevřela jsem mu dveře.Před tím než odešel se ke mě ještě nahnul a pošeptal mi do ucha "Vím že si jednoho z nás vybereš.Doufám..."chtěl asi pokračovat,ale za ním se objevil Michael.Vypadá to tak že dneska tady bude rušno.To nemohl přijít,když jsem ho nejvíc potřebovala?"Co chceš Michaeli?"vyštěkl na něj James."Po tobě nic.Jen se jdu ujistit že je Mia v pořádku"vypadalo to tak že se chtějí znovu poprat.Radši jsem skočila mezi ně.Doufám že by snad mě neublížili."Je v pořádku můžeš vypadnout!"Pomalu se přibližovali k sobě.Začala jsem přemyšlet jestli vůbec ví že jsem mezi němi.Nejsem nijak malá,ale oni jsou přesto větší než ja."Chci to slyšet od ní ne od tebe"už stáli upně u mě "Jsem v pořádku mužete oba dva vypadnout.Chci být sama.Jen prosím neperte se kvůli mě.Prosím"z nějakou malou jistotou že se znovu neporvou jsem se zavřela v chatce.Vykukla jsem přes okno jestli jsou ještě tam.Ano ještě tam byli.Civěl na sebe a něco si povídali.Oba dva ještě stáli naproti sobě v útočných pozicích.
Začala jsem se připravovat do města.Hned po obědě se jede.Holky se už konečně vrátili zpátky do chatky.Navzájem se ohodnocujeme co si vezmeme na sebe.
Měla jsem vybráno.Převlíkla jsem se.Zbalila si do kabelky peněženku,řasenku,power banku a sluchátka.Sluneční brýle jsem si dala na hlavu.Už jsem jen musela počkat než bude oběd.
Nasedli jsme do autobusu,který nás odveze a přiveze do města.Nejeli jsme dlouho.Juliet a Grace se od nás odpojili a zustala jsem sama s Katy."Kam půjdeme?"nebylo to město spíš nakupní centrum kousek od města."Co takhle na kafe kde vymyslíme co budeme dělat a kam všude pujdeme?"neměla nic proti.Našli jsme kavárnu.Sedli jsme si a objdnali si kafe.Popíjela jsem si ho,když mi někdo zakryl oči."Kdo to je?"byl to mužský hlas,který bych poznala kdekoliv a kdykoliv."Nialle!!"vyskočila jsem z křeska,abych ho mohla objat."Taky tě moc rád vidím,ale nemohu dýchat"pustila jsem ho.Všimla jsem si že má na sobě sluneční brýle,což je trochu dost divné,když jsme v budově."Proč ty sluneční brýle?"vidím že to nezajíma jenom mě taky Katy,která se ho na to zeptala."Ve filmu hvězdy nosí sluneční brýle a nikdo je nepozná a zdá se že v realu to taky tak funguje a nebo mě nikdo nemá rád.A co vy tady?"ja se spíš divím že nemá v ruce nějaké jídlo."Z táboru nás vzali do města,ale zatím nevíme kam prvně pujdeme a tak nás napadlo že si sednem do kavárny a všechno naplánujem" ."Mužu s váma.Kluci se mi někde tady ztratili a ja se nudím a taky jsem tě chtěl zase potkat."přikývla jsem a on si k nám přisednul.
ČTEŠ
Holka z Elity [Hotovo]
Teen FictionVypla se elektřina,ale jenom v koupelně.Přes klíčovou dírku šlo vidět že se ve vedlejší mistnosti svítí.Neptejte se mě proč se tám svítí,byla jsem moc lína jít zhasnout.Celou koupelnu osvětlovalo světlo svíčky.Bylo to fakt úžasné,ale to nemění nic n...