Tábor 2

57 6 1
                                    

Konečně jsme se všechny zabydlely v chatce.Každá si sedla na svojí postel.Chvili jsme jen všichni mlčeni a dívali se na sebe."Proč jste se přihlásili k nám?"prolomila jsem ticho."No...nevypadaly jste jako ostatní holky"odpověděla na mojí otázku Juliet."Jak to jako myslíš?"přidala se do konverzace Katy."Ostatní vypadaly že všechno budou brát moc vážně a některé byly dost nafintěné.Vy jste vypadali že jste v pohodě a že s váma bude stranda."

Až do oběda jsme si povídali v chatce.Většinou o svých zážitcích ze života.Zjistili jsme o sobě hodně věcí.Napříkla že Katy je dcera producenta od One direction,které ja totálně zbožnuju.Slíbila mi že mě jednou vezme na jejich koncert.Rodiče od Juliet se rozvedli a protože jí ani jeden nechtěl mít v létě tak jí poslali na tábor,ale když je škola tak se o ní pomalu doslova perou.Grace je nevlastní sestra od Juliet.Od Grace mamka chodí s Julietiným otcem.Od Grace otec umřel při havárii.

Došli jsme do jídelny.Nikdo neseděl a jen stáli ve dveřích.Před náma stal hlavní vedoucí Conor."Tak jo děcka dofám že jste tu všichni.Minulý rok jsme měli potíže s tím že se někteří lidé podsedávali a různe kraviny,ale letos jsme se rozhodli že každá chatka bude mít svůj stůl jsou dokonce očíslované,takže si najdět stůl s vašim číslem chatky."Conor uhl na stranu a nechal nás projít.Našli jsme stůl i s naším číslem.Byli tam dvě čísla což znamená že si k nám sedne ještě jedna chatka.Nijak mi to nevadilo byla jsem jen ráda že potkám čím jak nejvíc lidí.Zanedlouho přišli k nám.Byli to kluci pravděpodobě z vedlejší chatky.Sedli si vedle nás.Postupně jsem si je začala prohlížet,když v tom se mi pohled zastavil na Jamsovi.nevím jestli to mám brát jako krásný osud a nebo jako prokletí,že zrovna u jídla mě bude vídat.Přinesli nám oběd.Byli to palačinky s jahodama.Mňamka.

Po obědě jsme si asi všichni dali šlofíka.Říkam asi,protože jsem usnula dřív než jsem to mohla zjistit.Probudila mě Katy."Mio,Mio vstávej musím ti říct úžasnou novinku",když tohle na mě nezabíralo začla se mnou třást.Otočila jsem se na bok a pokusila jsem se znovu usnout.Ona je ale velmi neodbytná a začala mě lechtat.Spadla jsem na zem."Dost dost prosím přestan už jsem vzhůru"snařila jsem se  říct mezi smíchem.Bud mi rozuměla nebo pochopila že už jsem vzhůru.Sedla jsem si zpátky na postel."No tak říkej co je tak důležitého že si mě kvůli tomu vzbudila?"popadla mě za ruku a vlekla mě ven."Proč jdeme ven?"zastavili jsme se až kousek dál od chatek."Musela jsem tě dost daleko odvést od chatek,protože nechci abys někoho probudila.Mluvila jsem s tatkou a ten mi slíbil na zítra večer dvě V.I.P lístky na koncert One direction."Měla pravdu v tu chvíli jsem začala pištět přes celý kemp.Ti co nespali začali vykukovyt z chatek.Katy se válela po zemi smíchy."Diky,diky,diky jsi ta nejlepší kamarádka na světě"Začala jsem jí objimat.Šlo to dost těžce,když byla na zemi.

*******************

A zase na konci moje vylívání pocitů.Stejně si myslím že to nikdo nečte,ale co už.Chci se vás zeptat jestli vám moc nevadí že tady nejsou žádné jiné pohledy než od Mii chci to udělat originální tím že tady nebudou pohledy někdy je to hodně těžké překonat nutkání,ale zatím to zvládám.Takže se vás chci zeptat chtěli by jste tady mít druhý pohled a tím pádem hodně věcí tady mít jasnější a nebo by jste byli radší to mít všechno v hádankách a takové trošku tajemné.Napište mi to do komentářu.Zase příště Pa <3

Holka z Elity [Hotovo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat