"Ahoj zlato"pozdravila jsem Jacoba.Stál u mojí skřínky,asi na mě čekal."Ahoj krasko"pozdravil mě nazpět.Odstrčila jsem ho od mojí skřínky,abych si mohla vzít učebnice.
První hodinu mám Matyku.Nejsem jedna z těch co nenávidí matyku,spíš naopak mám ji docela ráda,takže první hodina byla v pohodě,ale to též se nedá říct o zbytku dne.Aron jako vždy za mnou dolízal,ale jeho hlas byl otravnější než kdy předtím,protože je nachlazený.Nevím jak se dokázal nachladit v létě.Tyhle ty lidi nikdy nepochopím.
Po dlouhé a vyčerpávajícím dnu ve škole jsem mohla jít konečně domů.Jdu na něco jako rande s Jacobem.Není to tak uplně rande spíš taková procházka parkem a poznávání jeden druhého.
Jacob šel se mnou,když jsem se šla domů převlíct.Po cestě jsme si povídali o jeho a mojí rodině.Vyběhla jsem po schodech nahoru do mého pokoje.Oblíkla jsem si černou sukni a bílé tilko.Vzala jsem jetě kabelku s peněženkou a mobilem a mohle jsem vyrazit.Ještě jsem se porozhlídla popokoji,jestli jsem nic nezapomněla.Na mojí posteli byla obálka.Nedlo mi to a šla jsem jí otevřít.Samozřejmě tam byl dopis co jiného jsem mohla čekat.
Moc tě miluju
Budu ti posílat ty nejkrásnější zamilované básničky na světě,at vidíš jak strašně moc miluju tě,jakou lásku k tobě cítím,ja zahrnu tě vším a nejenom kvítím.Tohle je zprávička pro tebe ,at tě život nezebe.At tvůj život zkvétá,má laska je k tobě velká,velká jako planeta,jako vesmír celičký,budme spolu jako dvě hrdličky
Hodila jsem dopis i s obálkou zpátky na postel."Co ti tak dlou trvalo?"zeptal se mě Jacob,když jsem se vrátil."Neztěžuj si některým holkám to trvá mnohem dýl"štouchla jsem do něho a chytla ho za ruku.
Procházeli jsme se parkem,když v tom jsem uviděla Arona.Ja mam fakt na toho idiota štěstí.Samozřejmě to myslím ironicky.Prosím at si mě nevšimne,prosím at si mě nevšimne.Opakovala jsem si v duchu."Yes"řekla jsem si potichu,když si mě nevšimnul,ale někdo tam nahoře chce abys sem se s ním tady potakala."Ahoj Arone co ty tady?"určitě je to jen nějaké nedorozumění,ale pokud ne tak jak to že se Jacob a Aron znají,když on je přeci Elita."Jé čau bratranku nevšimnul jsem si tě."Mněla bych si začít prověřovat od svých budoucích kluků rodokmen at už se to víckrát neopakuje."Ahoj Mio"řekl tým svým chraplavým hlasem,asi to mělo vyznít jako flirt,ale to se mu s tím jeho chraplákem těžko povede."Ahoj Arone.Sbohem Arone"vzala jsem Jacoba za ruku a chtěla jsem ho odvést daleko od Arona,ale jemu se očividně nechtělo od něj odejít."Počkej na chvíli".S chvilky se vyklubala hodina,byli jsme tam tak dlouho že se začalo už stmívat.Nedalo se to vydržet a tak jsem se pokusila nepozorovaně utéct.Povedlo se.
Odemkla jsem vchodové dveře a zamířila jsem rovnou k ledničce.Vzala jsem si párek v rohlíku s tatarkou(jsem jediná kdo to kdy zkusil nebo se tady taky někdo takový najde.Jinak je to dost dobré za mě je to lepší než z hořčicí),protože ani kečup ani hořčici doma nemáme.Odebrala jsem se do pokoje kde jsem si pustila můj v poslední době nejobíbenější serial Upířské deníky.
Před spaním jsem se zašla ještě osprchovat a pak rovnou do postele kde jsem se chystala spát,ale v tom mi cinknul messenger,ajoby někdo věděl že jdu spát.Odemkla jsem mobil a rozklikla messenger.Kdo jiný mi ted mohl napsat než muj milovaný stalker.Znovu to myslím ironicky.
Anonym:Ahoj (hol)čičinko
Ja:Mužeš si laskavě ty přezdivky odpustit
Anonym:jo
Anonym:Nezapomněla si na něco?
Ja:Na co?
Anonym:Na to že máš mít zítra referát do fyziky,když ho nebudeš mít učitel tě zabije
Ja:No jo dik,ale jak o tom víš?
Anonym:To je tajemství
Ja:Ten můj alshaimer
Anonym:Ty máš alshaimra?
Anonym:A bereš na něj prášky?
Ja:Ne,to by se mělo?
Anonym:Jo,ta ironie máš alshaimra a máš brát prášky,abys nazapomínal jo jenže zapomeneš na prášky
Ja:Tos vystihnul
Ja:No nic ja jdu dělat ten referát
Po hodinovém hledání na internetu a stahování obrázků jsem to měla hotové.Byla jsem totálně vyčerpaná,takže jsem hned šla spát.
ČTEŠ
Holka z Elity [Hotovo]
Teen FictionVypla se elektřina,ale jenom v koupelně.Přes klíčovou dírku šlo vidět že se ve vedlejší mistnosti svítí.Neptejte se mě proč se tám svítí,byla jsem moc lína jít zhasnout.Celou koupelnu osvětlovalo světlo svíčky.Bylo to fakt úžasné,ale to nemění nic n...