Tábor

51 6 1
                                    

Sedíme ve vlaku už asi přes půl hodiny a konečně jsme vystupovali.Vedoucí nás seskupili kousek od nádraží."Všichni se prosím utište a poslouchejte mě.Pujdeme asi ještě 15 minut pešky než dorazíme na místoJe to tak 1 km cesty.Prosím aby ste se drželi skupiny a nikam jinam neodchzeli nebo se nezastavovali."prohlásil jeden z vedoucích a vyšli jsme.Po cestě jsem si povídala s tou holkou co jsem se seznámila."Zapomněla jsem se ti představit jsem Kate ty?"."Ja jsem Mia"pro někoho zákad vědět jméno s kým mluví pro nás dvě asi jedna s posledních věci.


Za 15 minut jsme opravdu dorazili do tábora.Ani jsem nevěděla že takové pěkné misto někdy uvidím.V New Yorku jsou samé mrakodrapy a pyrky,ale nikdy ne volná příroda."Tak jo děcka dorazili jsme na místo našeho pobytu.Jak už mnozí z vás víte jmenuji se Conor a jsem hlavní vedoucí tohoto tábora.Tohle je Rose"ukázal na holku vedle něho.Muže jí být tak 20 let.Je vysoké postavy a  dost vychrtla.Vlasy má platinově bílé a hnědé oči."A tohle je Oliver"mlady kluk tak okolo 19 let.Má medově hnědé vlasy a zelené oči.Narozdíl od Rose nebyl zas až tak moc vychrtlý."Ted vás rozdělíme do chatek.Samozřejmě že víme že ste si tady někoho našli nebo někoho už znáte,tak nás letos napadlo že si zavoláme někoho a k němu se přidají ostatní do chatky.Muže te to brát taky jako takovou hru."postupně četl lidi na seznamu.Na řadu přišla Katy.Jak jinak než že jsem la rovnou k ní do chatky.Jako všihni ostatní sme neměli problém s tím že by k nám nikdo nechtě jít.I pár kluků se hlásilo,ale to nebyla jenom u nás.Přidali se k nám další dvě holky.Vypada to tak že ty dvě jsou taky kamarádky.Jmenovali se Julia Payne a Grace Penhel.Obě dvě jsou malého vzrůstu.Julii má blond vlasy a Grace zase zrzavé až do červena.Obě dvě jsou totálně vychrtlé možná víc než Rose a to je co říct.

Když už konečně jsme byli všichni rozdělení do skupin na chatky začali nám rozdávat klíče od naších chatek.Katy byla první zapsána z naší chtakoskupiny a tak se stala u nás vedoucím.Byli jsme vyvoláni jako jedni s posledních až na kluky,kterým se klíče rozdávájí jako posledním.Máme chtaku číslo 9.Dohromady je jich tu 20.Dostali jsme klíč jako poslední z holek to pro nás znamená jen jedno a to že bude hodně blízko kluku.Určitě odneseme všechny jejich žertíky.Všechny jsme se odebrali na chatku a začali si vybalovat a orgaizovat.Každy velitel musel jít na shromážděni kde se dozvědí informace oholedně dneska a vše nám zdělí.Mohli jsme si zvolit kdo to bude,ale my jsme nechali Katy a ani ona nějak moc extrémně neodmlouvala,jenom jak jsme jí chtěli vytlačit ven at jde na schůzku chytla se postele a nechtěla se pustit.Naneštěstí pro ní je lechtivá.

"Holky jsem zpět"vratila se Katy ze zasedačky(ano budu tomu takhle říkat lepší slovo mě nenapado)"Tak co jaký mame na dnešek program?"zeptala se Julii a Graci zároven.Možná že nejsou kamarádky,al dvojčata?Dost nepodobná dvojčata."No...Ve dvanáct máme oběd.Potom je odpolední klid.Po odpoledním klidu tedy až do 13:30 by jsme měli mít normálně nějakou hru,ale protože je to první den a moc se tu všicni neznáme a chcou se většina lidí zabydlet a poznat s lidma na chatkách tak ty hry pro tentokrát zrušili.Ve čtyři je svačina.V šest je večeře a po večeři následuje táborová seznamovačka.Je to vlastně hra kde se všichni představíme a něco málo o sobě řekneme.Neví jak to bude trvat dlouho to se uvidí kdo se jak rozpovída.V deset je večerka.Starší tedy od 15+ můžou být vzhůru,ae nesmí dělat rámus.Snad jsem na nic nezopomněla"

**************

Jsem tu i z další kapitolou.Ja vím zase je tu skoro až po týdnu.Jsem fakt ve slibech špatná.Jen mě prosím za to neukamenujte.Nechci tady znovu říkat že se pokusím vydávat zase jako obvykle,protože sama dobře vím že to nesplním a tak aspon slíbím že do týdne určitě vyjde.Doufám že se mi tu do té doby někdo zbyde kdo si to přečte zase příště Pa <3

Holka z Elity [Hotovo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat