Ťuk ťuk.Někdo zaklepal na dveře."At je tam kdokoliv nechodte sem.Varuju vás mám tady zbran",ale očividně člověk,který je za dveřmi na to nijak nereagoval,protože už vzal za kliku a pomalu otvíral dveře.Otevřel/a dveře.Ve dveřích stál Aron."Cože Arone?Co tady dělaš?Vypadni!"Vykřikla jsem na něj."Klid"snažil se mě uklidnit "Ano ja jsem ten člověk,který tě stalkroval,ale chtěl jsem o tobě zjistit víc a udělat na tebe dojem,protože tě miluju a taky jsem chtěl dokázat že jsem lepší člověk,než jakého mě znáš za školy"to nemyslí snad vážně?."Takže ty jsi na mě chtěl udělat dojem tím že mě budeš stalkrovat a děsit k smrti?Ty jsi jště vetší debil než jsem si myslela.".Začal se ke mně přibližovat.Ja jsem se ani nepohnula,stejně jsem se neměla kam pohnout.Naklonil se ke mě a do ucha mi pošepta "Moc ti to sluší".Až těd jsem si uvědomila že jsem ve vaně nahá.Ano mám vedení až někde na Antarktidě,Afrika je moc blízko.Začala jsem si začala jsem si pěnu shromaždovat,tak aby mě co nejvíc zakrývala."Necháš mě se aspon oblíct?"Usmál se na mě a vypadal jako kdyby přemýšlel že to neudělá a počká dokud ta pěna nevypění a mě půjde vidět uplně všechno.Naštěstí se otočil a odešel.Nezapomněl ani za sebou zavřít.Na chvíli jsem počkala a pak vylezla z vany.Hledala jsem svoje oblečení,ale ten parchant mi ho musel vzít.Hledala jsem něco čím bych se zakryla,ale nenašla jsem nic většího než ručník,který mám popůl zadku."Tak aspon něco"zašeptala jsem si pro sebe do ticha.Obmotala jsem si ho kolem těla a psychicky se začla připravovat co se ted stane.Snad nebude takový hajzl a nepokusí se mi ho sundat.Vyšla jsem z koupelny a snažila se co nejrychleji jít do svého pokoje.Dívala jsem se do obyváku,který je naproti schodům.Nikde jsem ho neviděla.To znamenalo že on mě taky nevidí.Otočila jsem se čelem ke schodů a on tam stál a očumoval mě.Už asi je nulová šance že ho nepotkám."Hledáš mě?" jakoby nebylo očividný že se mu chci vyhnout."Ne nehledám tě,tak mi prosím uhni!" snažila jsem se ho nějak obejít,ale marně on nechce abych na sebe hodila oblečení."CO za to že tě pustím?".On si jěště bude rozkazovat,spíš by měl prosit,abych ho nenahlásila policii."Neřeknu to policii"řekla jsem kupodivu dost sebevědomě nehledě na to co mám spíš nemám na sobě."Dobře tak běž"uhnul mi a dokonce ukazal směr cesyt,jako bych tady nežila celý život.Vyběhla jsem schody a ze zdola slyšela jsem slyela "Páni".Nevím přesně jestli to řekl,ale určitě něco na ten zpsob.Zalezla jsem do pokoje a začla hledat co si obleču.Vzala jsem si bíle kratásky s oranžovanými puntíky a béžové tričko s nápisem Coffee Before Talkie.Sešla jsem zpátky dolů za Arone.Stále stal na tom samém místě.Odebrali jsme se do obyváku,kde mi všechno vysvětlil jak to vlastně celé začalo.
**********
Kapitola hotová.Čekali jste že to bude Aron a pokud ne koho jste typovali?Doufám že nejste zklamaní zaprvé z toho že to byl Aron a za druhé že už víte kdo to byl a že už víc se tam nebude oběvovat to stalkrování a trošku creepe části.Ale neboj te se tímhle příběh nekončí jěště nejsme ani v polovině mám toho jěště hodně v plánu to byla taková předehra.Zase příště Pa <3
ČTEŠ
Holka z Elity [Hotovo]
Teen FictionVypla se elektřina,ale jenom v koupelně.Přes klíčovou dírku šlo vidět že se ve vedlejší mistnosti svítí.Neptejte se mě proč se tám svítí,byla jsem moc lína jít zhasnout.Celou koupelnu osvětlovalo světlo svíčky.Bylo to fakt úžasné,ale to nemění nic n...