Aron už na mě čekal venku."Ehm ehm"zakašlala jsem,aby si všimnul že jsem tu.Otočil se na mě a usmál se.Měl v očích tu radost,když má malé dítě dostat štěnátko."Ahoj Arone nevěděla jsem že tu budeš tak rychle"řekla jsem překvapeně a kousla jsem se do rtu."Ty jsi ožrala?"nevím jak to poznal možna z toho jak jsem stála.Pokoušela jsem se stát rovně,ale všechno se hýbalo."Možna trochu"."Pojd odvedu tě domů"vzal mě za ruku a táhl mě ke mě domů."Ale ja přespávám u kamaradky a ta bydlí tamhle"ukázala jsem mu na dům ze kterého jsem před chvíli vyšla."Ja vím.Ráno budeš ráda že jsem tě odvedl domů."víc jsem to neřšila a nechala se od něho vést.
"Prosím zustantu,aspon než usnu"přemlouvala jsem Arona,aby tu se mnou zustal."Dobře,ael hned jak usneš tak odcházím"jen jsem přikývla a lehla jsem si do postele a on za mnou.
Otevřela jsem oči a cítila něčí ruce na mém těle.Pomalu jsem se otočila a uviděla Arona."Aaaaaa"zakřičela jsem a rychle jsem se zvedala s postele.Aron kvůli mému křiku se taky probudil."Nic si asi nepamatuješ co?"Obmotala jsem kolem sebe peřinu."Ne nepamatuju,takže být tebou mi všechno vysvětlím"."No...Včera večer jsi mi napsala že mě miluješ.Hned jsem za tebou přišel.Poznal jsem že si opilá a že to že mě miluješ je jen žert,tak jsem tě odvedl domů.Ty sama si mě přemlouvala at tu zůstanu než usneš,jenže jsem omylem usnul"podíval se na mě a začal odcházet s pokoje"Počkej,děkuji"mile jsem se na něj usmála o on na mě.Potom odešel.
Zbytek víkendu utíkal jako voda a přišlo pondělí ráno.S Aronem jsem od soboty nemluvila.Bylo zvláštní tentokrát ho hledat a nasnažit se mu vyhnout.Prošla jsem celou školu,ale nenapadlo mě se podívat k mojí skřínce,kde samozřejmě stál opřený o vedlejší skřínku."Ahoj Arone nevím jak ty,ale potřebovala bych si s tebou promluvit o tom pátku a sobotě"přikývl a začali jsme se procházet po chodbě a ja mu vše vysvětli jak ho vnímam a dohodli jsme se že budeme jen kamarádi.Bral to docela vklidu což jsem nečekala.Zazvonila a ja jsem šla na hodinu španělštiny.
Po škole jsem se sešla s Jamesem."Ahoj Jamsi"Pozdravila jsem ho,když jsem dorazila na obvyklé místo kde se scházime tedy u stadionu."Ahoj Mio dlouho jsem tě neviděl co je nového?"vydali jsme se směrem k centru města."No nic moc nového a ty?"Samozřejmě že mu neřeknu o víkendu bude to takové moje malé tajemství"Taky nic.Jaké máš plány na prázdniny?"normáně mám tolik akcí že nevím kam dřív,ale tyto prázdniny nemám vůbec naplánované,asi to nechám na náhodě."Jěště žádne a ty co plánuješ o prázdninách?"."Jako každý rok jedu na tábor a pak na dovolenou s rodiči" "Kdy máš ten tábor?" "Hned první týden o prázdninách tedy 1.7 až 11.7 na deset dní." "To zní dost neuvěřitelně" "Proč?" "No ja jedu taky to datum na tábor" "Ale vždyt jsi říkala že nemáš žádne plány" "Jo zapomněla jsem na to".
*********
Ahojte pokud se vám tato kapitola bude zdát že je strašně divná tak se omlouvám vubec jsem nevěděla jak napsat věci co ovlivní dost velkou část děje.Nevím jak to ted bude z vydáváním kapitol hlavně tento týden.Zítra se pokusím vydat ještě jednu kapitolu a pak po zbytek celého týdne pravděpodobně nevyjde,ale snad to nějak přežijete.Zase příště Pa <3
ČTEŠ
Holka z Elity [Hotovo]
Teen FictionVypla se elektřina,ale jenom v koupelně.Přes klíčovou dírku šlo vidět že se ve vedlejší mistnosti svítí.Neptejte se mě proč se tám svítí,byla jsem moc lína jít zhasnout.Celou koupelnu osvětlovalo světlo svíčky.Bylo to fakt úžasné,ale to nemění nic n...