Jako každý obyčejný den jsem vztala v 6:15.Je pomalu konec školního roku,a proto už je venku světlo.Po vypnutí snad dvaceti tisících budiků jsem vztala a oblíkla se do oblečení co si dnes vezmu do školy.Maskáčový crop-top a černé legíny.Došla jsem dolů kde seděla u stolu moje mamka."Dobré ráno"pozdravila jsem mamku a sedla si ke stolu."Dobré"odpověděla mi mamka nazpět.Porozhlížela jsem se po stole co si vezmu k snídani.Rozhodla jsem se jen pro suchý rohlík.Ne že bych byla nějaká anorektička,ale nic jiného co jím,doma nemáme,jako obvykle.Po deseti minutách žvýkaní rohlíku přišel čas se jít troch upravit.V koupelně strávim většinou 20 minut.Zajdu si do pokoje ještě pro sluchátka a mobil do pokoje.Vezmu si moje černé nike běžecké boty a vyrážím do školy.Můžu jezdit do školy autobusem a přispat si,ale ja se radši projdu.
Jsem kousek od školy a dávam si majzla,abych nenatrefila na někoho z Elity.Pořád se jich snažím zbavit,ale nějak to nefunguje už jsem snad vyzkoušela všechno.Začít se bavit s outsajdry,ale ja jim radši říkam zajímaví lidé.Převlíknout a upravit se tak,aby mě nikdo nepoznal,ale jako by mě znali uplně do detailu,protože mě poznali jenom díky očím.Proklínám svoje oči.
Už jsem u svojí skřínky a zatím si mě nikdo nevšimnul.Ani nevíte jak závidím lidem,kteří jsou neviditelní,aspon za nima nelezou ostatní uplně všude a když říkam uplně všude myslím tím i na záchod,ale naštěstí ne do kabinky čekají před ní.Otevřela jsem skřínku a hodila si tam batoh a vzala si učebnice na hodinu.Zavřela jsem skřínku a málem jsem dostala ifarkt.Stála tam moje nej kamoška ,která se se mnou baví pouze,když jsem sama,protože stejně jako ja nechce patřit do Elity.Měla na sobě nějakou masku."Lekla jsem se tě Chloe"řekla jsem jí a přitom jsem si dala ruku na srdce."Promin to je maska z divadla"Odpověděla a sundala si tu masku,která měla představovat čerta,ale spíš představovala černou spatlaninu s otvory."Na co to máš?"ukázala jsem na masku a pomalu se vydali ke třídě.Je pondělí první hodina to pro mě znamená že mám hodinu na které není nikdo z Elity.Zrovna máme španělštinu.Zazvonilo na hodinu a ja si užívala toho že mě nikdo neotravuje z Elity,ale zapomněla jsem na mísní farajírky kteří patří do té normální skupiny,ale nejradši by taky patřily do Elity."Tak co kde máš ostatní svoje poskoky nebo jak ty jim říkaš"zařval na mě jeden z těch frajírku.Nevnímala jsem je a dál kecala s Chloe.Probírali jsem co podnikneme spolu o víkendu.Dívíte se proč se o tom bavíme v pondělí,když máme ještě celý týden před sebou,protože po zbytek týdne mě bude otravovat Elita a kdyby se dozvěděli ostatní že jsme nej kamošky začali by i jí otravovat a o to ona fakt nestojí.
Učitelka vběhla do třídy a my se postavili." Buen día, los alumnos tienen un asient(dobrý den žáci posadte se)"řekla nám učitelka a my jí poslechli."Como estas?(Jak se máte)"ptala se nás dál učitelka a při tom rozdávala všem papíry.Když jsem ho dostala i já zděsila jsem se.Byla to neohlášená písemka."Mužete začít psát.Máte na to celou hodinu".Podívala jsem se s údivem na papír a pročítala si španělský text.Španělština je můj nejoblíbenější jazyk a tak jsem toho věděla docela dost,tak aby to stačilo na dvojku.
Zazvonilo na přestávku a učitelka začala vybírat písemky.Podívala jsem se na Chloinu písemku,ale byla pomalu prázdná,tak jsem jí rychle nadiktovala pár odpovědí."Děkuji"zašeptala a ja jen na ní kývla hlavou že namá za co."Ja už jdu než se tady objeví Elita".S těmito slovy odešla.Jak by tu Elitu přivolala,ani ne za 10 sekund tu byli dvě.Jen jsem na ně protočila očima a vzala si věci z lavice.Vydala jsem se ke své skřínce.Když jsem k ní došla,tak u ní stál Aron.Aron je kapitán fotballového týmu taky patří do Elity,má za to že my dva spolu máme chodit a představovat dokanalý pár,ale ja jsem opačného názoru."Ahoj Arone co potřebuješ?"řekla jsem mu otráveným tonem a odstrčila ho od svojí skřínky."Chci jen vědět jak se má moje princezna"usmál se na mě a pohladil mě po tváři."Tak za prvé nejsem tvoje princezna,ani nikdy nebudu a za druhé měla jsem se dobře dokud sem nepřišly ty dvě"ukázala jsem na dvě holky za mnou,které ani neznám"a nepotkala tebe"pokračovala jsem.Vytáhla jsem si učebnice na další hodinu.Zavřela skřínku a odcházela.Aron a ty dvě se vydali za mnou.Otočila jsem se na ně "nechte mě už konečně napokoji"nečekali že se otočím a málem do mě narazili.Otočila jsem se zpátky a naštvaně odešla jen jsem zaslechla jak Aron řika at mě nechají,že potřebuju být na chvíli sama.
Zbytek dne mě nechala Elita být,kromě oběda to si sedli ke mě.Aron jako pokáždé seděl vedle mě.Při obědě naznačil všem že spolu chodím.Natolik jsem se rozčílila že jsem obětovala svůj oběd a vysypala na něj svůj salát.Naštvaně jsem odešla a jen slyšela smích.
Procházela jsem se po chodbě a hledala někoho s koho bych udělala Elitu.Většinou na chodbě bývají outsajdři,protože Elita si s nich dělá srandu.Poblíž mojí skřínky stál Jacob,je to nej kamarád od mého bývylého kluka trávil s náma dost času."Ahoj Jacobe"promluvila jsem na něj."Ahoj Mio co ty tady?"zavřel svojí skřínku a otočil se na mě."Ale znáš to vybírám si svojí obět"oba jsme se tomu zasmáli."No,a koho sis vybrala tentokrát"řekl jako by to nebylo očividný."No tebe samozřejmě pokud se chceš dostat do Elity?"nikdy jsem nebyla taková ta stidlivá holka,která se bojí říct někomu svůj názor nevím jestli to je tím že jsem pry nejpopulárnější holka na škole,nebo mám už takovou povahu."Fakt?Jistě že to beru aspon že se zas s Larym (jeho nej kamoš a můj bývalý kluk)sblížíme.Ne že bychom se spolu nebavili,ale ve škole dáva přednost Elitě"."Takže se uvidíme zítra zlato dneska spěchám domů"dala jsem mu pusu na tvář a odešla domů.
Jako pokaždé jdu domů pěšky.Myslí si o mě někdo že jsem děvka,protože pomalu každý týden mám nového kluka,ale ne jsem přeci ještě panna,ale to nikdo neví.Tyhle ty myšlenky probírám pokaždé,když si najdu někoho novýho.
"Jsem domá!"zařvala jsem na celý dům.Nikdo neodpovída,takže jsem doma zase sama.Hodila jsem batoh ke gauči a zapla jsem si televizi.
V tašce mi zavibroval mobil.Vztala jsem z gauče a hledala mobil v tašce.Vytáhla jsem mobil a podívala jsem se proč vibroval.Někdo mi napsal.Rozklikla jsem messenger a najela na novou zprávu."Kdo to je?"
Anonym:Ahoj
Ja:Ahoj kdo si?
Anonym:To není podstatné
Ja:Jo je to velmi podstatné,takže kdo si?znám tě?
Anonym:Znáš mě
Ja:Si někdo ze školy?
Anonym:Chceš nějak moc informací něco za něco
Ja:Nejsem žádná děvka je ti to jasný
Anonym:To vím,ale ted se mám ptát ja
Ja:A co když nechci?
Anonym:Tak se o mě nic nedozvíš.Co ti tak vadí na tom být v Elitě?
Ja:Pořád za mnou někdo dolíza jen aby se dostali víc do středu Elity chodí za mnou úplně všude
Anonym:Hmmm...zajímavé
Ja:Tak chodíš na stejnou školu jako já?
Anonym:Už musím končit zase zítra
On to udělal naschvál.A kdo to vůbec je znám spoustu lidí neudělal mi to moc jednoduché.Slyšela jsem jak někdo strká klíč do dveří.Podívala jsem se na hodiny.Je 16 hodin to znamená že se mamka vrátila domů."Ahoj"pozdravila jsem mamku,když přišla do kuchyně "Ahoj jak bylo ve škole?"položila svojí kabelku na židli a šla za mnou."Jo dobře a než se zeptáš"víděla jsem že se mě chce zeptat na známky "žádne známky jsem nedostala".Vzala jsem si batoh a odešla nahoru do pokoje.
V pokoji dělám věci co pomalu všechny teenegerky.Dívala jsem se na youtub a slintala nad svým oblíbeným youtuberem.Pouštěla jsem si pisničky a při tom jsem zpívala a tancovala.Když se blížila osmá hodina šla jsem se osprchovat a odlíčit make-up.
Po sprše a večerní hygieně jsem si šla lehnout do postele a jetě jsem se dívala na youtub a v jedenáct večer usnula.
************
Tak co říkate na příběh nezklamal?Ja doufám že ne.Taky slintáte nad vaším oblíbeným sexy youtuberm nebo jsem jen já ta retardovaná?Chci vám poděkovat že ani pomalu za jeden den je tady 15 zhlédnutí.Ja vím pro někoho je to strašně málo,ale pro mě je to za jeden jediný den hodně takže chci vám všem poděkovat.Co si myslíte o hlavní postavě a její povaze a chování?Zase příště Pa <3
ČTEŠ
Holka z Elity [Hotovo]
Teen FictionVypla se elektřina,ale jenom v koupelně.Přes klíčovou dírku šlo vidět že se ve vedlejší mistnosti svítí.Neptejte se mě proč se tám svítí,byla jsem moc lína jít zhasnout.Celou koupelnu osvětlovalo světlo svíčky.Bylo to fakt úžasné,ale to nemění nic n...