Bouřka

102 7 1
                                    

Bylo něco po desáté hodině,když jsem se dodívala na film.Venku začlo pršet a vypadalo to na bouřku.Jsem velký jedlík a hlavně večer,ani dneska tomu nebylo jinak.Zašla jsem si do kuchyně vzít jídlo.Rozhodla jsem se pro rohlík s nutelou.U linky je okno.Dívala jsem se z okna,když v tom se zablýsklo a ja uviděla na louce naproti domu stát člověka,asi muže."Kdo by v takovém počasí stál venku?"řekla jsem si pro sebe a dál mazala svůj rohlík.Venku se zablýsklo znovu a ten člověk stál blíž k našemu domu.Tohle se opakovalo ještě párkrát,když potom se znovu zablýsklo a už ta nikdo nestál.Mělo mě to uklidnit,ale ja jsem se víc viděsila.Ani ne do deseti vteřin se vypl proud.Byla jsem uplně po tmě.Mobil jsem měla nahoře a dole nebylo čím svítit.Pomalu jsem se vydala do svého pokoje.Otevřela jsem dveře a notbook osvětloval dost velkou část pokoje.Vzala jsem si mobil a zapnula svítilnu.Sešla jsem zpátky dolů k oknu v kuchyni.Dívala jsem se z okna,když v tom jsem se podívala na jeden dům a uviděla že se u nich normálně svítí.Pomalu jsem obešla i ostatní okna kde šlo vidět domu a zjistila jsem že jenom my mame vypnutou elektřinu.Namířila jsem si to do precíně kde máme pojistky."Jistě jsou vypnuté,ale ja jsem je nevypla"vzpomněla jsem si na tu postavu venku a že jak zmizela,tak se po chvíli vyply naše pojistky.To nemůže být náhode,ale jak by se k nám dostala.Zkusila jsem dveře,ale ani jsem nemusela hnout s klikou,protože byli jenom přivřené.Už mi to bylo jasné ta postava byla nebo je u nás doma.



Holka z Elity [Hotovo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat