"Maria"

533 44 10
                                    

Buna din nou, drăgălași. Astăzi aduc in lumina reflectoarelor o carte profund-denumită "Maria". Faza e ca aceata povestioara e concepută de o fetița de 11 ani (care cred ca avea 9 când a scris) și am stat puțin sa ma gândesc, adică totusi, e doar un copilaș... apoi am realizat ca nu-mi pasa.
Apropo: minunăția asta începe ca orice alta minunăție cu capitolul 3.
  
        Buna astăzi o sa va povestesc un text creear de mine aww fetița ne povestește un text creear de ea adică întâmplat.astazi am ieșit afara pentru ca nu mai ieșisem de mult și trebuia sa-mi păstrez reputație de diva a ulitei.Eu le-am văzut p e ce mai buna prietena mea cu o alta fata TE ÎNȘEALĂ! Da-i cu pietre și m-am dus la ea și i-am spus: -Alexandra știți, am văzut de atât de multe ori greșeli de genul sa uiți virgule sau cratime ca și-a pierdut farmecul sa mai zic de elecine este aceasta fața? Exact, cine este aceasta fața, Alexandra?am întrebat eu. -ohh nu ai cunoscut-o, ea este Maria.este vecina cu mine și cu tine pentru ca noi doua suntem vecine.Sa mor daca am înțeles cevaDeci nai de gând sa o cunosti? -ok o sa ma duc sa o cunosc.
-Buna eu sunt andreea! Pe tine cum te cheama? - pe mine ma cheama maria ! Și asa relația noastra avea sa înceapă incantata de cunoștința am zis eu! -ok ce vrei sa ne jucam ?am întrebat eu. - pai deocamdată nu vreau sa ne jucam nimic. Ooo REKT! REKT!-uitați vin fetele: păula autocorectorul îmi dădea "pătura" și am început sa rad singura de nebuna raisa andra ionelia nu vreau sa supăr pe cineva, dar asta chiar e un nume? cristiană fetițo, cred ca autocorectorul ăla își cam bate joc de tine de îți pune diacritice asa de nebun + 0 virgule in caz ca nu v-ați dat seama  . - in atunci hai sa le facem cunoștința cu Maria .o sa o facă in grup pana la sfârșit, va zic eu ok
Deci pana la urma neam împrietenit iar noi neam jucat toată ziua pana seara de tot și pe urma am intrat in casa.a fost o zi foarte fericit pentru mine și prietenele mele .la revedere!
Sper ca va plăcut cum sa nu, a fost o placere sa aflu despre tine și micuțele tale prietene cu care te "joci" pana seara de tot.

Ei bine, asa se sfârșește un alt capitol al acestei minunate cărți. Paa!

 Paa!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Wattpad, Câine Rău!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum