"Primul Te Iubesk" p2

348 41 17
                                    

Buna dragilor, după cum v-am promis, astăzi readuc in lumina reflectoarelor a doua parte a "Primul te iubesk":
...ma pertrecut prin casa... ce mai înseamnă si asta? Suna a obicei de nunta sau ceva cind am ajuns ma sărutat ahhh sarutul lui ii ador. Propoziția asta mi-a dat cancer Ma îmbrățișat și la ureche mi-a spus te iubesk. Mereu când vad la fetița asta iubesk, in mintea mea citesc iubescaaVroea sa ma sărute înapoi ,eu iam răspuns la acest sărut și iam spus Te iubesk. Incizind usa ma gândeam numai la el ,atunci veni mama și ma întrebat unde am fost ,dar eu iam răspuns după alergare din park am fost acasă la (Marinela) ce dracului o tot bagă pe fetița asta intre paranteze am privit un serial .... pai cum să-i zici lu ma-ta ca ai fost la pula
Treci im bucatarie mia spus mama calma. Mie nu îmi prea suna a calm Ajunsă in bucatarie am găsit cina gătită gata care ma aștepta pe mine. Pai ce naiba fetițo, ma-ta nu te așteaptă pe tine sa-i faci de mâncare Am sarutato pe mama pe obraz și am plecat in camera pentru a ma schimba in ceva mai comod  miam luat o pereche ce blugi și am asortato cu un maiou roz pe care scriea "I like Dance" știți... când sunt in Căutare de cărți și gasesc unele foarte "expresive", le las pentru cap sunt atât de proaste încât încep sa ma gândesc ca acele persoane care le scriu, fac asta la mișto. Sentimentul asta încep sa îl an și in cazul asta, cartea asta e prea proasta și am coborit repejor in Bucătărie și am început a minca ... după cina am plecat la un dus răcoros in care am stat doua ora și ceva deoarece ma gindeam la el. A băgat și o degetica in dus ca sa fie treaba treaba După dush nu cred ca a zis asta mam uitat in telefon era ora 11 ,mam ridicat sus in camera mea ? ,miam deschis laptopul pentru a controla rețelele de socializare, controla mor, mai hacker mic atunci am văzut un SMS de la El ri respirația mea sa oprit brusk brucaa și repede am deschis SMS și acolo scria "te iubesk puișor miine trek pe la tine sa te iau la mine acasă pe la 10 te sărut dulce puiu și mii dor" mie îmi cam suna a prank (prancaa), eu zic sa-i dat Block (blocaa)atunci cu gindul la el am adormit...
Cel mai mult îmi place ca, la sfârșit și-a cerut scuze pentru potențialele greșeli gramaticale.
Asa am încheiat ultima parte a unei minunate povesti de dragoste. V-am zis eu ca pun azi capitol. Vedeți câte fac eu pentru cele 7 persoane care citesc și dintre care doua mai și voteaza.
Fără alte explicații, închei aici capitolul de astăzi și nu uitați: aceștia sunt analfabeți cu experiența, nu încercați asa ceva acasă! Paa!

Wattpad, Câine Rău!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum