Buna din nou! Capitolul asta o sa fie ceva mai difetit. De data asta nu o sa mai aduc nimic in lumina reflectoarelor, chiar dacă am material destul pentru 10 capitole. In acest capitol o sa caracterizez cărțile ce pot fi denumite și cancere. Sa începem:
1.Titlul:
Autorul de cancer alege ceva comun tuturor, un clișeu.
Exemplu: Iubire de Vara; Te Iubesc; Dragostea Doare; Viața Perfecta; O Puștoaica etc... (Pe asta le-am luat din capul meu, dar sunt sigura ca sunt valabile).
2.Coperta:
In general exista doua cazuri: primul, autorul de cancer decide sa nu adauge coperta cărții și al doilea, in care autorul de cancer își alege o coperta potrivită cu tema cărții fiind ajutat de platforma Google, secțiunea Google Images - căutări comune ale aitorului dr cancer: imagini par; imagini fete; imagini trandafir; imagini dragose; imagini pula mea (bine, hai sa nu vorbim coperta mea).
3.Descrierea:
In 80% din cazuri autorul de cancer își începe Creația cu secvența Hey! Numele meu este X sau cu X este o fata...
Numele personajului principal este unul internațional, dacă nu este, înseamnă ca autorul de cancer își folosește numele propriu.
4.Actiunea:
Acțiunea se desfășoară intr-un spațiu din afara țării, de preferat in Londra.
Autorul de cancer ii atribuie personajului principal numai caracteristici pozitive. Astfel, personajul principal al creației este frumos, deștept, sociabil, prietenos, deține un corp deține un corp superb ceea ce ii da oportunitatea de a avea relații cu alte personaje secundare ale creației. Pe parcurs acțiunii, personajul principal intra in mai multe conflicte sexuale, ajutat fiind sa scape nepedepsit de tovarășul de încredere. Personajele participante la conflictele sexuale, denumite popular și gagici, au, ca și personajul principal, o stituatie materială foarte buna (personajele conducând mașini, consumând alimente, purtând haine și deținând aparatura electronica cu valoare egala cu salariul președintelui timp de un an).
Creațiile obișnuite nu au un număr foarte mare de cititori, iar creațiile populare au in jur dr câteva zeci de mii.
5.Autorul de Cancer:
Autorul de cancer atinge rareori vârsta pubertății, imaginația sexuală fiind invers proporțională cu vârsta acestuia. Autorul de cancer trăiește pentru prima data sentimentul de atracție fata de o persoana apropiată, ceea ce îl determina sa îsi folosească intr-un mod creativ.
Asta a fost capitolul de azi, sper ca l-a citit cineva. Am vrut sa explic structura unei astfel de creatii. Dacă cineva da din întâmplare peste o creație care se regăsește in majoritatea argumentelor spuse anterior, va rog sa-mi dați mesaj dacă doriți sa fie in lumina reflectoarelor intr-un capitol viitor.
Pana data viitoare nu uitați; aceștia sunt analfabeți cu experiența, nu încercați asa ceva acasă! Paa!
CITEȘTI
Wattpad, Câine Rău!
AcakDacă nu îți plac înjurăturile - ignora Dacă nu îți plac comentariile in numele altor persoane - ignora Dacă te simți ofensat in general - ignora și gata! Nu încerc sa jignesc pe nimeni. Felul cum reacționezi la cartea asta o sa arate cât de matur...